Nesten et halvt år uten bestevennen min..

Og i kveld skal vi sees! HERREGUD, Benny er endelig tilbake i Oslo på juleferie. Han flyttet til NY da jeg var på Farmen, og har ikke vært hjemme siden. Altså har vi ikke sett hverandre siden før jeg dro til gården, som var i juli. Vi har aldri gått så lang tid uten å sees i løpet av vårt 10 år lange vennskap som nå, og jeg har savnet han hver eneste dag. Benny og jeg er som to dråper vann, og det er ingen jeg har det så gøy som med han. Vi har verdens mest interne humør, og hadde det vært opp til meg skulle jeg helst vært med han 24/7-haha. Da vi bodde sammen i Bergen var en av de beste tidene i livet mitt 💖

Uansett, i kveld skal bestissene endelig gjenforenes og jeg gleder meg så syyykt til å gi han en god klem! Vi skal feire med en skikkelig hyggelig middag, og så håper jeg vi får masse tid sammen de neste ukene før han setter snuten tilbake mot NY. Verdens beste benny <3

9 kommentarer

Siste innlegg