Nytt år, nye muligheter

Hei fineste dere!

Herregud så rart det var å klikke seg inn her igjen.. Det er faktisk 10 mnd siden sist jeg oppdaterte bloggen min! Planen var aldri å slutte, men jeg kjente jeg trengte en god pause fra bloggen da motivasjonen var veldig lav. Dessuten ble det jo corona-times fra mars og livet føltes vel kanskje ikke sånn superspennende å dele heller! Men men, samme kan det være. For en tid tilbake hadde jeg en liten avstemning på IG story hvor jeg spurte følgerne mine om de fortsatt synes det var gøy å lese blogg eller om det var “dødd ut”. Jeg ble egentlig ganske overrasket over hvor mange som faktisk fortsatt liker å lese blogg! Selv tenkte jeg at nesten ingen leser blogg lenger, men tydeligvis er interessen fortsatt der hos mange.

Jeg har helt ærlig savnet å blogge litt da jeg opprettet denne bloggen i 2008 da jeg var 13 år(!!!) og det har vært en veldig stor del av tenårene mine og mitt voksne liv. Jeg har jo vokst opp og blitt den jeg er i dag 12 år senere med denne bloggen og tusenvis av jenter (og guttter) som har fulgt med på livet mitt fra sidelinjen, noe som er ganske unikt og kult å tenke på. Selvom jeg fortsatt er aktiv på instagram og synes det er veldig gøy, så føler jeg at blogg blir mye mer personlig og er et fint sted å kunne skrive litt fra seg og dele litt mer. Derfor tenker jeg å fortsette å oppdatere her igjen!

Når jeg sier jeg skal begynne å blogge igjen så mener jeg ikke som i gamle dager hvor man oppdaterte bloggen 1-3 ganger om dagen. Blogg tar mye tid, og det er måte på hvor mye jeg har å dele hver eneste dag. Men jeg tenker å blogge litt her og der når jeg har tid og føler for det, og håper at noen synes det er bedre å være litt aktiv her enn at det skal være helt dødt♥ Jeg vet jeg har sagt mange ganger tidligere at “nå er jeg tilbake igjen” for å så ikke klare å vedlikeholde det noe særlig lenge, og skjønner dermed at mange også er litt skeptiske når jeg skriver det her. Men for å sørge for at bloggen får en fresh start og at det blir materiale her har jeg allerede forhåndsskrevet sånn 15 innlegg, som kommer til å postes fremover! Såå innhold blir det😄 Planen er å fokusere mest på mote og diverse tips, men også litt av alt annet som trening, mat, hverdag, litt deep-talks osv. Gleder meg også veldig til å dele boligkjøpsprosessen min med dere, og ikke minst oppussing/interiør!

Håper dere synes dette var en koselig nyhet!! Og hvilken dag er vel bedre å begynne å blogge igjen enn 01.01.21? Nytt år og nye muligheter! Si gjerne i fra om det er noen spesielle temaer dere ønsker fremover, så snakkes vi igjen veldig snart. Ønsker dere fine lesere et godt nytt år og håper virkelig at 2021 blir bedre for oss alle. Stor klem fra meg😘😘

6 kommentarer
    1. Håper på å se mer enn kun sponsede innlegg fremover. Det har nemlig vært særdeles mye spons på din blogg og på din Instagram i løpet av den siste tiden.
      Det føles upersonlig ovenfor følgerne dine, samt at det virker som at du kun er ute etter å tjene penger. Savner den gamle plattformen din hvor du var mer personlig og delte mer enn kun betalte innlegg, i tillegg til at du var mindre overfladisk.
      Håper på å se at du er mer ekte fremover, og er mer enn bare en fasade. Del meninger og bruk plattformen din til noe bra eller positivt, for akkurat nå er det kun «se så perfekt liv jeg har» eller betalte innlegg.

    2. Hadde vært gøy med mye trening og spesielt mat! Gjerne matoppskrifter og “what I eat in a day” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg