RAINY MORNING

 

Noen bilder fra i dag tidlig- med regnet som pisket utenfor vinduet, genseren til kjæresten og morgenkaffen. Hva er egentlig koseligere enn regn når man bare skal være inne? Nå begynner forresten Riga turen min å nærme seg slutten, for jeg har nemlig bestilt flybillett hjem i morgen. Blir litt trist å forlate kjæresten, men vi har vært så syyykt mye sammen i det siste (typ bare 3 netter vi ikke har sovet sammen på over 1 mnd), så jeg kjenner det skal bli litt godt å bare være meg også. Det er jo det jeg har vært vant til lenge nå! Dessuten blir det jo selvfølgelig mer hverdag også når man er hjemme, her i Riga har jeg vært mest i feriemodus. Nå gleder jeg meg til å komme tilbake på trening igjen, fylle kjøleskapet med god og sunn mat,  jobbe mye, se familie/venner/molly igjen og selvfølgelig litt alenetid. Å se på serier alene i senga med ansiksmaske før man legger seg er jo faktisk LIFE!

Nå skal vi nyte en siste middag her nede, og turen går til en asiatisk restaurant som heter COD Bar & Grill. Den er på topp 10 listen til Tripadvisor sin liste over de beste restaurantene i Riga, så det må jo bli bra. Sneiks ❤️

13 kommentarer
    1. Hei! Ville bare si at jeg synes du har en utrolig sunn holdning til det å vere i et avstandsforhold. Du får frem det positive med alenetid, og at det kommer til å gå fint å vere borte fra hverandre. Det gjør meg glad å lese. Og at du også får frem at du er så heldig at du har mulighet til å reise for å se han ofte om du vil. 😄❤️

    2. Hva er ditt forhold til mat, kropp og trening i dag? Har du en streng diett til deg selv, eller unner du deg det du har lyst på? 🙂

      Ha en fin dag!
      Klem <3

      1. Har på ingen måte noen som helst diett, spiser det jeg har lyst på 😀 Men prøver jo selvfølgelig å holde det så sunt jeg klarer, både for det ytre og det indre sin skyld. Det er jo det som får meg til å føle meg best! Men koser meg endel også selvfølgelig, hva er vel livet uten det <3 Ellers trener en god del for tiden, men hadde noen måneders pause i høst- så er ikke alltid like flink :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg