SATURDAY NIGHT

Inneholder annonselenker

Roomien til Madicken sin hund- Destiny! Altså går det ann å være søtere? 😭😍

Beste Anna! Nuss nuss 💋

Tapas på San Sebastian Solsiden- NAM 😋

Fine jentene ⚡️⚡️

Blazeren min finner dere HER og body’en til Anna HER🥂(begge på 20& avslag nå!)

Litt bilder fra kvelden i går! Jeg er jo ikke ofte i Trondheim, så da bestemte vi oss for at det nesten måtte bli en liten tur ut på lørdag. Jeg drar faktisk aldri ut lenger, og tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har dratt ut siden jeg kom hjem fra Farmen (som var i september). Ganske sykt egentlig, jeg som egentlig har vært tidenes partygirl de siste to årene- men det har bare ikke fristet noe særlig. Men tror nok at lysten øker litt nå som det går mot lysere tider og spesielt i sommer, det er jo ganske mye hyggeligere enn å dra ut i -10 og snøstorm, haha.

Uansett- vi inviterte et par venner på vors her i går kveld og så ble det en tur ut på Søstrene Karlsen! Var faktisk skikkelig gøy, og jeg koste meg hele kvelden. Noen kompiser fra Bergen var tilfeldigvis også i Trondheim denne helgen, så da fikk jeg blant annet catchet litt opp med dem. Noe av det beste jeg vet er å møte kjentfolk på byen, det gjør det mye morsommere! I dag ligger vi som slakt på sofaen, og har helt seriøst handlet inn alt usunt som fantes på butikken. Perfekt hangover søndag 😌

5 kommentarer
    1. Hei.
      Hva tenker du om at folk drar til øst-europa, siden de har fått elendige karakterer i Norge å drar ditbå blir leger. F.eks typen din???

      Men nå som Norge har innført nasjonal eksamen i medisin og søknadsbasert turnus blir norske studenter etterhvert ekskludert fra helsevesenet. Det er latterlig at folk som er elendige på skole plutselig kan dra til østblokk landene som bare trenger penger så blirbdi lege.

      Er det et slikt løp du også ønsker å følge, flaut?

      1. Tror ikke du vet helt hva du snakker om her. Man kan ikke bare dra til Øst-Europa med “elendige karakterer” og begynne på medisinstudiet. Du må, så vidt jeg vet, gjennom tester og intervju for å komme inn. De jeg kjenner som studerer i Polen og Ungarn er meget oppegående og smarte folk som vil bli akkurat like flinke som de som studerer i Norge. Snittet i Norge er jo veldig, veldig høyt- og mange bruker flere år med å ta opp fag før de kommer inn. Har man “sust” bort 1. vgs med å kanskje få en firer eller to er løpet kjørt. Så å studere i Øst-Europa er absolutt ikke flaut! Det er kult, spennende, imponerende og modig. Syns jeg da 😉

    2. Mente studenter fra østblokk landene blir sett ned på i norsk helsevesen. Siden de er utrolig dårlige klinisk og kompetanse

    3. Eline, kjenner mange som hadde 2-3 i snitt, tidligere vørt gjengmedlemmer. Som har dratt til Polen og Ungarn og blitt leger

      Sier litt om hvor ille det er der nede.
      Man må bruke tolk for å kommunisere. Universitetene der nede har ikke økonomi til å holde forelesninger kurs og utstyr.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg