SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN- del 1

Hva er din naturlige hårfarge? Min naturlige hårfarge er ca den jeg har nå, men kanskje litt mer “blass”. Derfor får jeg egentlig ikke ettervekst, noe som er veldig chill! Men planen min nå er å la min naturlige farge få vokse ut og ikke fargebehandle håret mitt på en god stund. Det sliter så sinnsykt mye.. 🙁

Har du farget håret blondere igjen etter at du farget det mørkt for en stund siden? Nope, men vi brukte mini color for å ikke slite så mye på håret mitt- så fargen har blitt svekket endel etter mange vask. Men er egentlig ganske fornøyd slik den er nå! 🙂

Kunne du tenkt deg å få barn en dag? Ja, jeg har alltid hatt lyst på barn og ser på det som noe av det største man kan oppleve i livet. Men det er nok ikke aktuelt før om rundt 5 år tenker jeg! Før den tid vil jeg rekke å ta utdannelse, ha kjøpt leilighet og ikke minst reise og oppleve enda mer 🙂

Hvor mange år har du drevet med blogg? Denne bloggen ble opprettet september 2008 (!!!), altså for 11 år siden i år. Herregud så sjukt.. Ikke rart man blir litt lei og mangler motivasjon til tider, jeg har jo blogget siden jeg var 13 år. Men jeg er selvfølgelig SYKT glad for at dette ble min vei, for det har gitt meg ekstremt mange fine opplevelser og muligheter som jeg aldri ville vært foruten. Ikke minst har det selvfølgelig på mange måter formet meg til den jeg er i dag, med både nedturer og oppturer.

Meldte du deg på Farmen selv? Nei, jeg meldte meg ikke på Farmen og hadde vel aldri egentlig tenkt at det var noe for meg. Ble “headhuntet”, som det så fint heter- haha 😉 Måtte riktignok på flere intervjurunder og time hos psykolog på lik linje med de andre deltakerne.

Var Farmen slik du så for deg? Tjaa.. På mange måter, men jeg hadde nok aldri trodd at det skulle være hardt som det var. Ingen kan skjønne hvordan det egentlig er, med mindre man har opplevd det selv. Det er virkelig tidenes prøve, både psykisk og fysisk! Og sulten var så vond at noen ganger var det like før jeg fikk lyst til å stange hodet i veggen og bare skrike, haha. Men det var også tidenes eventyr som jeg aldri ville vært foruten, og jeg savner det faktisk hver eneste dag. Farmen var en helt ubeskrivelig opplevelse jeg kommer til å ta med meg for alltid 

Bruker du sminke hver eneste dag? Absolutt ikke, jeg sminker meg kanskje 2-3 ganger i uken.

Har du videregående? Jepp, jeg ble ferdig forrige vår. SÅ deilig 🙂

Hvor er den grønne veska du bruker på bildene i Spania fra? Den er fra et merke som heter Koorelo, elsker den! Skal vise dere den på bloggen snart tenkte jeg.

Hvor gammel er kjæresten din? Han er 29 år og blir 30 i år. Så seks år eldre enn meg, helt perfekt synes jeg 😉

Hvordan går det med kostholdet og treningen din? Jeg har trent mye i januar og klart å spise ganske så sunt, så vil si jeg er i en veldig god periode nå. Har begynt å trene på Barrys bootcamp som jeg ELSKER, og det motiverer meg skikkelig. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

Skal du melde deg på PH? Jeg ble faktisk kontaktet om å bli med på årets PH, og har også blitt det tidligere. Men nei, det er absolutt ingenting for meg. Uansett om jeg så hadde blitt betalt en stor sum penger hadde jeg aldri gjort det, haha. Det er ikke et tv-program jeg vil bli forbundet med 🙂

Har du fylt mer silikon? Eller har du fremdeles 280 gram? De ser så store ut. Hehe, nei jeg har ikke tatt noe mer silikon- men har lagt på meg litt, så mulig det er derfor du synes det. Jeg har forresten 260 gram, ikke 280 🙂

Hvilke parfymer bruker du? Nå bruker jeg “Miss dior blooming bouquet” og det er nok favorittparfymen min! Ellers liker jeg veldig godt “Armani Sìog “Chloé Love story”.

Bor du sammen med kjæresten? Nope, jeg bor sammen med bestevenninnen min Fanny! Jeg og kjæresten er jo fortsatt ganske ferske, så ville aldri flyttet med han så tidlig uansett. Tenker også at man mest sannsynlig skal bo sammen med sin fremtidige mann i maaange tiår, så det er ikke akkurat noe å haste med. Nyter at jeg er ung og kan bo med venninner, det kommer jo ikke akkurat til å være aktuelt i fremtiden når man får barn osv 

Processed with VSCO with a5 preset

Håper dere likte svarene! Svarer på flere av spørsmålene deres senere. Og hvis dere kom på noe dere lurer på nå er det selvfølgelig bare å spørre i dette innlegget også ♥ Klem

14 kommentarer
    1. du skriver det har vært flyttekaos, hvor har du flyttet og med hvem? og hvorfor? og har dere kjøpt eller leid?

    2. – Hva skjedde med deg og Rebecca Forsback? Bodde ikke dere sammen?

      – hvilke 5 destinasjoner ønsker du å reise til?

      – når ble du og kjæresten sammen?

    3. – Heluu 🙂
      – Hvilke skinnbukser/tights bruker du/hvor er de fra?

      sliter sånn med å finne fine skinnbukser..

    4. Omg du fikk deg kooreloo veske ja. De er så fine. Må kjøpe meg en selv snart. Men vil ikke bestille fra nettet egentlig. Hvor kjøpte du din?

    5. Heii!
      En ting jeg har lurt på en stund. Hvorfor var du med på farmen med «vanlige» folk, altså ikke kjendis versjonen?

      1. Hun har svart på det i egen spørsmålstunde om farmen 🙂 sikkert mulig å søke opp her på bloggen. Om jeg husker riktig var det fordi hun ønsket å være med på den «hardere» versjonen, og ikke den «enklere» kjendisversjonen hvor de får fordeler man ikke får på vanlig farmen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg