SVAR PÅ UKENS SPØRSMÅL: Penger, kjæreste, jobb ++

Hvis du ikke tar opp fag/ikke studerer/ikke blogger – hva gjør du egentlig hver dag? Bloggen er bare en del av jobben min, så jeg jobber faktisk ganske mye selvom det ikke kommer nye innlegg her hver dag. Mye samarbeidsgreier, mail, møter, regnskap, instagram osv ☺️ Ellers gjør jeg jo det du ville gjort i helger/når du har fri: Er med venner, trener, familie osv <3 Men når det er sagt så gleder jeg meg veldig til å begynne å studere til høsten slik at jeg får en litt travlere og annerledes hverdag!

Hva med å begynne med Youtube? Har tenkt på det ganske mye den siste tiden faktisk, for har fått med meg at youtube bare blir mer og mer populært og at det kanskje er platformen å “være på”. Det er jo også en fantastisk måte å la følgerne mine virkelig bli kjent med meg! Mulig jeg begynner litt i sommer og ser om det er noe for meg. Eneste er bare at det tar så syyyykt lang tid, tipper en video tar meg minst 12 timer totalt- så er mye jobb da. Men hvis jeg synes det er gøy så kan det jo gå!

Hvilken Sats trener du på? Og hvilken Sats anbefaler du med stairmaster/trappemaskin? Jeg bytter litt på mellom forskjellige sentere, men jeg trener mest på: Sats Solli, Sats Colosseum, Sats Akersgata og Sats Sjølyst. Solli, Colosseum og Sjølyst har stairmaster- akersgata er jeg usikker på om har det <3

Betaler du toll når du handler fra Shopbop? Yup, det shippes fra USA så toll og andre avgifter må taes med i beregningen.

Hvor møtte du kjæresten din? Vi møttes faktisk på Tinder! Haha, så sjukt.. Hadde egentlig aldri trodd jeg skulle finne kjærligheten på en app😂 Men men, sånn ble det. Føler jeg bare hører om fler og fler som møtte kjæresten sin på Tinder, så det er jo håp. Vi hadde første date i september rett etter at jeg kom ut fra Farmen, og ble offisielt kjærester i januar 💕

Hvordan er det med språkforskjell ved å ha en latvisk kjæreste? ☺️  Dere kommuniserer på engelsk regner jeg med? Hehe, kjæresten min er norsk- han bare studerer i Riga/Latvia. Så vi kommuniserer på norsk! Derimot er han halvt fra Guatemala og snakker flytende spansk noe jeg synes er syyyykt kult, så jeg prøver å bruke han som spansklærer så mye jeg kan🤓

Hvor er den hvite kjolen du brukte i Roma fra? Den er fra Nelly, suuuperfin sommerkjole! Link HER.

Hvor bor du nå og hvem bor du med? Jeg bor på Frogner i en superfin leilighet sammen med bestevenninnen min Fanny (ikke Andersen men Krange, hehe). Tenkte jeg skal vise dere den veldig snart! Har fått skikkelig øynene opp for interiør og det er faktisk nesten bare det jeg bruker pengene mine på for tiden, så har veldig lyst til å begynne å inspirere dere på den fronten også. Watcha think??

Hvorfor kommer ikke bloggen din opp på Bloglovin lenger? Dette visste jeg faktisk ikke før du spurte, men så utrolig irriterende.. Aner faktisk ikke hvordan jeg får fikset det 🙁 Noen som vet?

Tar du opp fag denne våren? Nei, ble ferdig med det i fjor 💕

Hvordan går det med håret? Har du satt inn extentions igjen? Har gått snart 3 mnd uten extentions nå, så nei- har ikke satt de inn igjen og har heller ingen planer om det. Håret blir egentlig bare bedre og bedre for hver måned som går, og jeg gleder meg til å føle meg helt fin med mitt naturlige hår igjen. Kan innrømme at jeg har følt meg litt halvstøgg de siste mnd pga håret, men det er vel mest bare en vanesak. Er jo en stor overgang å gå fra masse extentions til plutselig ingenting, spesielt når det har slitt vekk så mye av mitt eget hår..

Kan du prøve å få byttet header igjen snart? JA, er så lei av den jeg har nå selv. Tror jeg har hatt den i et og et halvt år, og det er aaaaltfor lenge 😂

Hvordan kan du fortsatt leve av bloggen? Nå lever jeg ikke bare av blogg, instagram er også en stor intektskilde. Der har jeg jo over 150k følgere, så det er en ganske stor reklameverdi. Vil si inntekten min er en god blanding av blogg og IG. Men det er faktisk null problem for meg å leve av sosiale medier til tross for at jeg ikke er den mest aktive, og jeg har faktisk aldri tjent så mye som jeg gjør nå. Prisene for bloggreklame og instagramreklame øker hvert eneste år, og det gjør jo også at inntektene mine øker. Faktisk trenger jeg kun et reklamesamarbeid i måneden for å kunne dekke alle mine faste utgifter, så det er ganske crazy! Nå sparer jeg heldigvis det meste av det jeg tjener til leilighet, så forbruket mitt er ikke særlig høyt uansett ☺️

Ville bare få svart på litt av det dere har spurt om den siste tiden! Hvis dere lurer på noe mer så spør i dette innlegget og så tar jeg de med på neste “ukens spørsmål”. Håper dere får en superduper lørdag, nå skal jeg en tur på IKEA for å kjøpe et skap jeg har siklet på en stund- hihi! Stor klem 💕💕💕

19 kommentarer
    1. Hva gjorde dere på den første daten?😊 alltid skummelt å plutselig skulle møte noen fra tinder første gang, så hadde vært hyggelig å høre hva som gjorde daten så bra! Hyggelig at du har det så fint! Interiørtips og treningstips samt mattips hadde vært knall!

    2. Hva er det du vil studere til høsten? Og elsker at du har blitt mer aktiv, har fulgt deg i alle år, så er så gøy og klikke seg inn og se at det har kommet nye innlegg! <3

    3. Hei! Jeg lurer veldig på hvor skoene til jenta som er med deg på bildet er fra? Håper virkelig på svar, de var rå! <3

    4. Oi, dette med Bloglovin har jeg ikke lagt merke til. Antok at du bare ikke hadde blogget på veldig lenge, siden bloggen ikke kommer opp! Håper du får fikset det, er så lett å glemme å stikke innom sånn som det er nå <3

    5. Hva med å komme med forslag til hyggelige ting man kan gjøre med kjæresten sin i Oslo? Du er jo godt kjent i Oslo. Jeg trenger tips! 😀

    6. Det hadde vært suuupert om du kunne blogget mer om kjærlighet, forhold osv. Synes sånt er så spennende<3

    7. ENDELIG SPØRSMÅLSRUNDE <3 Jeg hadde blitt så glad om du startet med youtube, og innlegg om interiør tips!!

    8. Møtte også samboeren på tinder, neste år gifter vi oss også har vi en datter på snart 2 år <3

    9. Hei 🙂

      Sykt random spørsmål, men hva er det broren din driver med for tiden? Gikk ikke han på NHH?
      Jeg så han på ski-toget forleden med en Kjemi 1 bok( vgs-bok) i hånden :), så tenkte han kanskje har startet på et nytt studie.

    10. Heyhey 🙂

      Ville bare skrive en ting..

      Du sku nok lægge ut link dær det står “HER”, men e ingen link dær sånn te info 🙂

      💖💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg