The last months through my phone

Hei fineste dere og goood helg!!

Her kommer en liten sniktitt fra kamerarullen min de siste månedene! Synes sånne innlegg er så koselige, så kan dere få se litt random snapshots fra dagene mine som aldri har blitt lagt ut tidligere. Dessuten har dere jo ikke akkurat fått sett så mye fra livet mitt i det siste, så da passer det ekstra bra 😂💞 Si i fra hvis dere liker disse innleggene så viser jeg gjerne mer senere :))

Uansett- i dag er en FANTASTISK dag!!!!! Og grunnen til det er at jeg ble kåret til vinneren av design konkurransen til na-kd 😭😍 Jeg sitter med tidenes lykkefølelse inne i meg og seriøst smiler fra øre til øre. Kan ikke trooo at jeg klarte å vinne, det turte jeg virkelig aldri å håpe på.. Og vet dere hva det betyr at jeg vant? Det betyr at jeg får designe min helt egne kolleksjon for na-kd i 2020!! Altså alt fra jakker, gensere, kjoler, sko, smykker, vesker, bikinier osv.. Hva enn jeg vil. Det må være det største som har skjedd i min karriere, herreguuud så gøy. Jeg skal lage verdens fineste kolleksjon, og virkelig legge hele sjela mi inn i det. Gleder meg sånn!!

Nå skal jeg til foreldrene mine for å feire at jeg vant med en hyggelig middag og god vin med hele familien. Wohooo ♥♥♥

22 kommentarer

Siste innlegg