THE LAST WEEKS THROUGH MY PHONE

Long time no see! Jeg mistet åpenbart blogglysten litt igjen, og da ble det en liten pause. Det er ikke akkurat første gang det skjer, så regner med at dere ikke er super-overrasket over mitt lille fravær her inne. MEN, nå har jeg savnet dere og håper dere har savnet meg litt også. Skal prøve så godt jeg kan å være litt mer aktiv her fremover! Det er mye morro som skjer de neste ukene, og det gjør det jo selvfølgelig ekstra gøy å blogge og knipse bilder. På onsdag drar jeg til Riga for å besøke kjæresten etter snart 5 uker fra hverandre (😱), så kommer jeg hjem søndag og blir hjemme i en dag før turen bærer avgårde til Lofoten. Der skal jeg være fra tirsdag-fredag neste uke, og så er det både Palmesus og jentetur til Marbella i starten av Juli. Mye planer, og jeg elsker det. Kjenner jeg trenger litt reising og opplevelser nå, livet har vært litt kjedelig den siste tiden hvis jeg skal være helt ærlig. Haha!

Så hva har jeg egentlig drevet med siden sist? Utenom å ha vært endel med familie og venner, så har tiden min gått mye til trening. Jeg trener så og si hver dag, og har klart å holde gode trenings og mat-rutiner i hele 2019. Det begynner å skje endel med kroppen også, noe som selvfølgelig er veldig gøy. Kanskje dere vil se litt “før-etter” bilder? Litt matinspo? Mer snakk om trening og hva jeg gjør? ♥

Håper alle har det kjempebra, og at dere gleder dere til en deilig sommerferie! God klem fra meg 🌸🌸🌸

12 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Vil råde deg til å trå litt forsiktig frem mtp. før og etter bilde og lignende etter treningen. Full forståelse for at du er fornøyd og det er supert å høre at du trives med treningen. Men som tidligere spiseforstyrret i nærmere 3 år, hadde jeg selv store vanskeligheter med dette da du (og flere) tidligere delte utdypende innlegg om hva dere spiste til enhver tid og detaljerte bilder av hvor mye “bedre” bla hoftene så ut etter all treningen. Skjønner at hensikten din er å inspirere og du har ikke alt ansvar ene og alene. Flott med insiperende treningsinnlegg og matoppskrifter- men en detaljert “hva jeg gjør for å få disse resultatene” tror jeg kan påvirke flere sårbare i negativ retning. Ikke meningen å være fremme med pekefingeren nå, liker bloggen din veldig godt! Men akkuratt nå følte jeg for å si ifra.

      Klem

    2. Jaa! Kjempespennende å høre om treniingsrutinene dine og vil gjerne se før- og etterbilder. Inspirerende å se at du klarer å lage så gode treningsrutiner!

    3. Kult med trenings- og matinspo 🙂
      Har du trent med PT, fått treningsprogrammer online eller laget selv?

    4. Enig med anonym over her. Tenk deg grundig om før du publiserer bilder med fokus på kropp, vekt og mat.

    5. Vil råde deg til å være forsiktig med før/etter bilder, samt detaljerte innlegg om hva du spiser og hvor mye du trener. Altså du er jo en slank jente, SÅ stor forskjell utgjør det ikke, annet enn at før-bildet kanskje viser en flat mage uten synlige magemuskler, smal midje, slanke lår og armer – og etter-bildet viser flat mage med synlige magemuskler, kanskje enda smalere midje, mer definerte muskler på armer og lår. Det hadde vært noe annet om du i utgangspunktet hadde vært veldig overvektig og hadde klart å ta av masse – det kunne sikkert vært inspirerende. Men fra liten og slank til enda slankere med litt mer muskler? Det blir mer kroppspress. Skjønner at du er stolt, men ikke gjør dette.

    6. Vær veldig forsiktig med å ta bilde av andre folk som er ute! Du kan bli straffet for det! Snakker om siste bilde på høyre side. Ja jeg ser at bilde er uklart av de andre folka, men dette er bare til info.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg