THIS IS LIFE

Noen bilder fra dagen min i dag! Kanskje noen av dere lurer på hvor jeg befinner meg? Mamma og pappa kjøpte seg nytt hus i høst, og flyttet inn for bare noen måneder siden. Så jeg er altså på besøk hos dem! Hvor koselig er det ikke her? Elsker virkelig huset av hele mitt hjerte, og gleder meg så mye til alle de fine stundene vi skal ha sammen her fremover. Spesielt i sommer tror jeg det blir helt magisk å henge her, kanskje jeg bare flytter hjem igjen..🤔😂 Hehehe neida. Men veldig hyggelig å komme på besøk ♥

Ellers har vi jo plutselig fått en smak på sommer nå, og det skjedde så fort?! Er så sykt merkelig- var liksom vinter og typ snø for to uker siden, og nå ligger jeg i terrasen i bikini og soler meg.. Men klager defintivt ikke, for den vinteren her har vært altfor lang. Gleder meg så sinnsykt mye til sol, sommer og masse kos de neste månedene! Soling, bading, grilling, sene kvelder på uteservering, piknik i parken, turer, spillkvelder, venner, latter.. Åh, kjenner jeg blir glad bare av å skrive det ned😍😍 Som jeg alltid sier- denne sommeren skal bli den BESTE, hihi.

6 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om bositusjonen din nå? 🙂 Hvor bor du? Leilighet? Med noen? Eier du eller leier du? Kan vi se hvordan det ser ut der?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg