TO NYE SOMMERFAVORITTER

ULLA JOHNSON “BARRANCO TOTE”

KOORELO “HOLLYWOOD BABE SHOULDER BAG”

 To nye favoritter i veskesamlingen! Disse klikket jeg hjem fra Shopbop.com for noen mnd siden, men har helt glemt å vise dere. Hvor nydelige er de vel ikke? Bestilte de absolutt med sommeren i tankene, og jeg gleder meg virkelig til å ta de i bruk de neste månedene. Elsker sommerlige, kule vesker! Både Kooreloo og Ulla Johnson har forresten sykt mange fine vesker, så anbefaler absolutt å sjekke ut begge merkene. Tenk så fine disse blir til søte sommerkjoler😍

Liker dere slike innlegg? Har vært litt dårlig på å vise dere ting jeg kjøper, så tenker å prøve å vise dere mer av innkjøpene mine- både når det gjelder klær, interiør og andre ting. Elsker i alle fall slike innlegg hos andre selv♥

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg