TODAYS OUTFIT

// annonse

Elsker den nye kåpen min! Funfact: dette er min første lange kåpe, noen sinne. HVOR rart er ikke det?? Har alltid tenkt at det ikke kler meg og er for “voksen” stil, men synes jo det er så fint på andre. Så da bestemte jeg meg for å kjøpe en, og herreguuud så glad jeg er for det. Har brukt denne kåpen masse, og føler meg så fin i den. Den passer også til typ alt! Et skikkelig bra kjøp. Er så rart hvordan man bare får for seg at man ikke passer inn i spesifikke plagg, frisyrer, sminke osv.. Som regel stemmer det jo ikke i det hele tatt, er evt bare at det føles litt uvant 😊

  ( annonselenker) Kåpe fra Zara (lignende superfin kåpe HER) // Genser HER // Bukse HER // Sko HER // Veske fra Zara. Husk at dere får 25% på ALT fra nelly med koden “vip25″😍

Ellers er eksamensperioden i gang for fult her, og frem til 19.des har jeg hele fem eksamener. Det er MYE! Blir helt ærlig ganske stresset av tanken, spesielt siden jeg har en jobb hvor det er umulig å ta seg helt fri. Denne perioden av året er det veldig mye samarbeid, og jeg kan heller ikke si nei til alt da det vil føre til et stort økonomisk tap. Sååå jeg må prøve å sjonglere jobb og skole så godt jeg bare kan, og heller bare prøve så godt jeg kan å være veldig produktiv. Siste uken før juleferie har jeg derimot to eksamener med to dagers mellomrom, så der er jeg nok nødt til å legge vekk mail, jobb og sosiale medier for en kort periode. Skole er veldig viktig for meg nå, og jeg er nødt til å få det til! Så får jeg heller være helt utslitt når julen kommer, hihi. Heldigvis reiser jeg jo på ferie etter jul, så det er en stor motivasjon for å overleve denne travle perioden♥

Hvordan går eksamensperioden for dere som studerer? Flere som er stressa? 😫

11 kommentarer
    1. Hei <3 Skjønner at «Whats On My iPhone» innlegget ikke er prioritet #1, men du kommer med innlegg uansett – så hvorfor ikke lage det som er mest ettertraktet etter hva jeg kan se? <3 Har ventet i to uker siden sa du skulle gjøre det… Så har så lyst at du lager det denne uken selv om du er midt inni en eksamensperiode.. 🙂

      Masse lykke til <3 Du er flink.
      Hilsen din største fan!

    2. Hei, kunne du laget et innlegg om noe lignende prosjekt 333? Hadde vært gøy å sett hvordan du satt sammen antrekk når man har lite å velge i 😊

      1. Hei! Slenger meg på kommentarene over. Jeg har også gledet meg skikkelig siden du skrev for to uker siden at du skulle lage innlegget om apps og hvordan din telefon er organisert den uken – derav har jeg vært innom bloggen hverdag for å sjekke…

        Håper som de andre her at du kan lage det innlegget i morgen

    3. Först og fremst: du kledde denne kåpen sååå godt! Du ser fab ut!!! 😀 Jeg er så enig med deg, jeg tenker ofte sånn: nei, det passer ikke meg… hehe! Ender opp med å gå konstant i treningsklär og hoodies! Det er å blir min ting liksom! Og jeg er jo 35 år! Haha! Men jeg glimter til innimellom da heldigvis! 😉 Lykke til med eksamener Andrea! Jeg må si det er en fryd å fölge deg for tiden! Du har blitt så voksen og fornuflig! Love it! Stor klem til vakre deg! <3

    4. Heia, AB!:-) Æ så du skrev du sku lag et innlegg om apps på din iPhone! Æ har i dag kjøpt mæ ny iPhone og treng inspirasjon i all mas no!:-) Enig med hu over hær, please lag dette innlegget allerede i morgen!!!:) Tar itj såå lang tid – og ettersom æ har kjøpt e det veldig etterlengtet !!! Klem <3

    5. Føler med deg. Er midt i eksamensperioden nå, med 2 eksamener i uken frem til 16. Desember. 7 totalt, men leverte 2 idag så da er det «bare» 5 igjen😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg