TODAYS OUTFIT

(annonselenker) Jakke HER (utsolgt i svart nå men kommer forhåpentligvis tilbake på lager asap) // Genser HER // Bukse HER // Sko HER // Shades HER // Veske fra Chanel

(psst..det er 20% rabatt på HELE nelly i dag og 22% rabatt på HELE nakd i dag)

ELSKER dette antrekket, om det er lov å si det selv- haha! Svart er alltid safe ♥ Har blitt sååå glad i denne fine jakken fra Nelly forresten. Det er en kopi av en Acne jakke som jeg faktisk har vurdert sterkt å kjøpe, men så tenkte jeg at jeg burde teste ut billigversjonen først. Og den overrasket stort! Ser sykt kul ut på, og er faktisk supervarm. Sistnevnte hadde jeg aldri trodd, hehe. Så nå blir det ingen Acne jakke på meg med andre ord- penger spart er penger tjent! 😎👊🏽

Nå skal jeg på skolen, vi snakkes mer etterpå! Ønsker dere en fin mandag og en god start på uka 😍

 

9 kommentarer

Siste innlegg