TODAYS OUTFIT

// innlegget inneholder annonselenker

Teddy jakke HER (på salg til kun 399 kr) // Genser fra Malene Birger // Tights HER (mine favoritter på trening atm) // Shades HER // Sko fra Valentino // Veske fra Céline

Dagens outfit! Det er riktig nok et “jeg skal trene etterpå” outfit, så ikke noe superfashion- men herregud, det er vel hverdagsantrekkene de fleste av oss bruker mest. Personlig liker jeg i alle fall å kle meg ganske chill og komfy til hverdags, ikke noe high heels og crazy outfits😊 Overskriften føles btw så sykt som blogging i “gamledager”, haha.. Men det er jo bare koselig. Nå skal jeg av gårde på min første hudpleiebehandling (i hele livet mitt ja), så det blir veldig spennende! Begynner jo å dra litt på åra (hihi), så har funnet ut at jeg vil ta så godt vare på huden min jeg bare kan. Dagens behandling er Dermapen, og den ser litt brutal ut- så spørs om jeg i det hele tatt tør. Wææh! 

Snakkes snart igjen dere, kom gjerne med ønsker til innlegg denne uken💖

7 kommentarer

Siste innlegg