TRONDHEIM NEXT

Hårbånd fra h&m // bh fra Nelly

HEALTHY & YUMMY

Hei søtiser 💖 Startet dagen med en heftig økt på Barrys Bootcamp kl 10.00 i dag tidlig, og det var like nydelig som alltid. Jeg er helt Barrys-frelst, haha!! Bare synd det er så pyscho dyrt, men men- prøver å se på det som en investering i kropp og helse. Det slår hvertfall gruppetimer på sats x 1000 👊🏽 Ellers har dere etterspurt å få se litt mer av hva jeg spiser, og over har dere en typisk frokost for meg. Det er knekkebrød (Sigdal urter & havsalt, de beste i verden!!), en chunky guacamole (laget av en hel avocado, et finkuttet hvitløksfedd, saft fra en halv lime og diverse krydder) + litt cherrytomater på toppen. Dette måltidet er jo faktisk vegansk til og med, uten at jeg tenker over det en gang. Yey! Så sunt, fresht og godt.

Nå har jeg kommet meg til Trondheim, og i skrivende stund sitter jeg på flybussen på vei inn til sentrum. Planen i kveld er egentlig bare å lage en god middag, catche opp og ha seriemaraton med min kjære sis. Koselig! Vi snakkes mer snart😘

 

7 kommentarer
    1. Elsker at du virker så motivert for tiden! Leser alltid bloggen din, og blir veldig glad av at du har postet mer!

    2. Fine deg!!

      Kan du lage en oppdatert sminkevideo? Eller vise i et innlegg hva du bruker, alt fra foundation til leppestift! Gløden din var såå fin på det bildet <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg