TUSEN TUSEN TAKK!!!

Åååh, i dag er jeg SÅ glad! Og grunnen til det er fordi jeg logget inn her inne, og fikk lest alle de fine kommentarene deres på forrige innlegg. Jeg blir helt rørt av alt det fine dere skriver til meg, og det var såååå godt å endelig føle på masse kjærlighet her inne på bloggen igjen. Virkelig!! Det var akkurat det jeg trengte, og nå føler jeg meg faktisk full av motivasjon. Haha! YES! Så tusen tusen millioner takk til verdens fineste dere 💕💕💕

Dere må veldig gjerne fortsette å komme med litt tips til hva dere vil lese om. Jeg har blitt meeegainteressert i matlaging de siste årene, og får bare fler og fler og bedre og bedre oppskrifter. Så selv tenkte jeg at det hadde vært gøy å dele endel oppskrifter her inne? Både tips til sunne og gode måltider, men også noen helt nydelige middager til de dagene man ønsker å skeie ut? Ikke at jeg skal ha en matblogg selvfølgelig, men hvis oppskrifter litt her og der er noe dere kan like? Vil også legge ut outfits, nye innkjøp, wanties, interiør, hverdagsinnlegg, litt personlige innlegg, svar på spørsmål, trening, skole, kjæreste.. Ja- alt mulig rart 😊

(annonselenker) Genser HER // Tights HER // Sko fra Balenciaga

Elsker elsker elsker denne tightsen forresten! PRO tip. Bruker den hele tiden, både til hverdags og til trening. Den former kroppen helt fantastisk, er høy i livet, deilig å gå i og ser superbra ut på. Kan faktisk si det er den beste tightsen jeg har hatt, EVER. Genseren er også superkul, bestilte den faktisk nettopp hjem i svart også 🙂 Elsker å gå med treningstøy, selv også de dagene jeg ikke trener- hihi 😎

Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine, og her blir det en stooor fest i kveld! Pappa fyller nemlig 60 år, så det må jo feieres. Gleder meg masse til en hyggelig kveld med masse familie og kos 😍 Håper dere også får en fin lørdag, og sender dere en stooor klem ♥

27 kommentarer
    1. Kan du være så snill og lage et avsnitt om avstandsforhold? Jeg har det med kjæresten min nå og vil gjerne ha alle tips for at det her kan fungere.. <3

    2. Ja til oppskrifter oppskrifter (gjerne enkle som passer inn i en hverdag som skal sjonglere mellom studie, jobb, trening og et sosialt liv) og innlegg om trening!

    3. Elsket da du la ut masse tips om sunn mat for noen år tilbake. Ukens handel osv, pluss sminketips. Er så glad for at du har fått litt motivasjon tilbake, for du er en av få blogger jeg faktisk vil lese. Ønsker deg en super helg!

    4. Nå kommenterer jeg igjen, selv om jeg aldri gjør det, i håp om at du fortsetter å blogge.
      Det høres veldig bra ut det du skriver der, ja takk til slike innlegg 😊💓
      Jeg personlig liker helt vanlig hverdagslige innlegg, trenger ikke å handle om noe spesielt heller for min del. Bare det å høre hva du skal en dag, se bilder fra dagen din osv. er spennende. Tror en del bloggere tenker at de må ha suuper interessante temaer å skrive om, ellers leser ingen. Men det er ikke tilfelle. Heier på deg👍❤

    5. Yey! U go girl💛 Hvor redigerer du bildene dine på Instagram? Syyyyykt fint!! (Hvis det er VSCO, hvilket filter evt?)

    6. Husker du var veldig interessert i mat og trening, syns det var så spennende å lese om! Om du enda er fokusert på det er jo oppskrifter gøy, + om du har mål/delmål for treningen og litt om veien dit! Vet at du ikke har treningsblogg, men det er likevel morsomt å lese om det innimellom også 🙂

      Jeg er en av de som har lest bloggen din i maaange år, nærmest slavisk for noen år siden! Skal bli flinkere til å kommentere da jeg skjønner at det gir deg motivasjon, men det gir også oss veldig motivasjon til å kommentere om man får tilbakemeldinger på kommentarene. Ser du har gjort det i innlegget her, og det er bra :D:D

      1. Jaa tusen takk for innspill!! Har mange gode oppskrifter jeg har tenkt til å dele fremover 😀 💕 Åå det er så hyggelig å høre, søteste deg!! Og så hyggelig at du vil bli flinkere til å kommentere, det setter jeg stor pris på. Skal passe på å alltid svare tilbake fremover, skjønner jo at det er kjedelig å ikke få svar når man bruker tid på å legge igjen en kommentar for å være grei :)) 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg