UKEN SOM GIKK

Ukens tanke: Forrige uke stresset jeg som en gærning med na-kd konkurransen jeg var med på. Måtte passe på å legge ut stories hele tiden, følge med på hvor mange gensere jeg hadde solgt/hvor mange de andre hadde solgt osv. Heldigviiis ble endelig vinneren kåret på fredag, og det ble jo MEG 😄😍🎉 Så da kunne jeg puste lettet ut og feire i helgen. Weee!!

Ukens opptur: Å vinne na-kd konkurransen var selvfølgelig en stor opptur denne uken! Men utenom det vil jeg si at det har vært en stor opptur å endelig være tilbake på bloggen igjen. Jeg føler meg SÅ motivert, kommer på nye idéer til innlegg hele tiden, gleder meg til å blogge og elsker å logge inn for å kommunisere med dere. Er så hyggelig at dere har fortsatt å være aktive i kommentarfeltet, det betyr virkelig utrolig mye for meg. Så ja- jeg trives stort med å være tilbake her og krysser alle fingre for at motivasjonen holder seg i laaang tid fremover.

Ukens nedtur: Utenom at både kulden og mørketiden har lagt seg over Oslo, må det være at eksamensperioden nærmer seg med stormskritt. Eller- den er vel egentlig i gang, haha. Jeg har hele 6 (!!) eksamener dette semesteret, og alle er i løpet av kun 1 mnd. Så det blir et eneste stort stress! Spesielt i desember, da tror jeg at jeg bare må takke farvel til livet mitt og alt annet i noen uker. Heldigvis skal jeg feire at alt er over ved å reise langt langt vekk i slutten av desember, men mer om det senere 😇

Ukens mat: Forrige ukes beste måltid var definitivt en koselig middagsdate med noen gode venner på en av mine favorittrestauranter i Oslo: Sumo Sushi. Har dere fortsatt ikke vært der, så må dere ta turen! Maten er helt sinnsykt god, hyggelig atmosfære og alt er så utrolig gjennomført. Skal dere spise sushi må dere bestille “Ebi ringo maki”, det er min favoritt😍

Ukens film/serie: Jeg har sett endel på serier de siste månedene, og av reality kan jeg anbefale Love Island Australia. Det er overraskende bra, og faktisk i alle fall nesten like bra som UK sin versjon. Ellers kan jeg anbefale å se You (netflix), Exit (nrk tv), Quicksand (netflix), What if (netflix) Power (hbo) og Euphoria (hbo). Alle disse er superbra 😄

Ukens person: Det får bli søsteren min, Madicken, som har vært hjemme i Oslo en drøy ukes tid!! Alltid så kos å ha henne hjemme, og skulle ønske hun ikke bodde i Trondheim ♥♥♥

Ukens gledingz: Nå gleder jeg meg bare til alle eksamener er ferdige, og jeg kan ta meg en velfortjent juleferie. Få vært masse med familie, kose meg med kjæresten min og nyte årets hyggeligste tid. Også gleder jeg meg selvfølgelig til jeg skal ut å reise! Forteller dere mer om det snart 😍🌴☀️

Processed with VSCO with c8 preset

Ukens cravings: Maarud tortilla chips og cheese dip 4 life 😋😋😋

Ukens sang: Har ENDELIG fått laget meg en ny liste med nye sanger, som jeg trengte sårt. Elsker å ha ny musikk som jeg ikke er lei av, og kan høre på repeat, repeat, repeat- haha. Noen favoritter nå: Loose you to love me – Selena Gomez, Safe – Daya, Torn – Lisa Ajax, Trampoline – Shaed/Zayn, Señorita – Shawn Mends/Camilla Cabello og Play – Alan Walker/K-391 🎵🎶

Ukens irritasjonsmoment: At jeg ikke får sett kjæresten min før til jul… Blæææ!! Nå er det to uker siden sist vi så hverandre allerede, og så skal det gå ca 6 uker til. Det er altfor lenge, men det ble dessverre sånn nå da begge har en tung eksamensperiode foran seg. Vi har aldri gått så lenge uten å se hverandre før, men da blir det forhåpentligvis ekstra hyggelig å se hverandre igjen. Heldigvis har vi jo hverandre på tlf hver dag enn så lenge 💞💞

Håper dere likte innlegget! Nå skal jeg slappe litt av med serier, middag og shopping. Yeeee ⚡️⚡️⚡️

 

26 kommentarer
    1. Hei, Andrea <3 Kan du være så snill å lage "Whats on my iPhone" ? 🙂 Vise telefonen din, hvilke apper du har/bruker/sverger til og hvordan du har organisert telefonen din? <3 Du virker så ekstremt organisert – så dette ville jeg ha likt å sett, og har sett det det er mange andre som også har ønsket dette!!:)

    2. Off, 8 uker, det hørtes seigt ut ja! 😬😭 Det suger! Hvor mye lenger blir dere boende fra hverandre egentlig?

      Gøy å ha deg tilbake igjen! 😁🥰

      1. Haha ja det er helt grusomt.. Fikk møtt han 2 ganger i løpet av hele semesteret 😫 Vi blir boende fra hverandre leeenge.. Han er i Riga i 4 år til, i verste fall 5 år. Så det er sinnsykt kjipt 😢💞

    3. Hvordan klarer du å holde deg så positiv til avstandsforhold? Jeg er i avstandsforhold med typen nå og er ofte sååå nedfor på grunn av dette :((

      1. Det er sinnsykt vanskelig, og det er det for meg også.. Men jeg prøver bare så godt jeg kan å fokusere på meg og mitt, og holde meg opptatt. Blir ikke akkurat bedre av å ligge å savne han heller :/ Også må man jo bare prøve å fokusere på det positive ved et avstandsforhold, feks hvor magisk det er når man først møtes og hvor spesiell tiden man får sammen er. Forelskelsen varer jo også gjerne mye lenger noe som er veldig kos! Ønsker deg masse lykke til. Man får det til hvis man vil nok 😀 <3

    4. Så fint par dere er! 🙂 så gøy at du blogger så mye om dagen og at innleggene er så varierte og gjennomførte. Yaaay👏🏼😊

    5. Mørketid betyr at solen ikke kommer opp over horisonten. Altså, ingen sol. De eneste stedene per i dag som har mørketid er Svalbard og Bjørnøya, ikke et eneste sted på fastlands-Norge har mørketid før tidligst i neste uke og det er lengst nord i Finnmark! Så lenge du bor sør for polarsirkelen så opplever du ikke mørketid, det er bare vinter. Når skal influensere slutte å misbruke dette uttrykket??

      1. Når skal sånne som deg slutte å rakke ned på andre og kalle det misbruk, bare fordi man muligens ikke uttrykker seg 100% korrekt? ? Alle forstod poenget i det Andrea skrev..

      2. ALLE jeg kjenner inkl familien min kaller det for mørketid nå når solen går ned i 15-16 tiden på dagen i Oslo. Så må nok skuffe deg og si at det ikke er influencere greie. Kan godt hende du har rett, men folk skjønner poenget ved utsagnet anyways- så SÅ farlig er det vel ikke :))

    6. Såå hyggelig å få opp et slikt hverdagslig innlegg fra deg😅 tar meg litt tilbake til gamledager❤️

    7. Kommer de genserne dine inn igjen på NA-KD, eller er de helt utsolgt? Tenker på de små i hvit og svart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg