Veien mot drømmehåret ✨

// annonse

6-7 år med extentions slitte helt sinnsykt på håret mitt, og nå er det 8 mnd siden jeg tok de ut for godt. Herregud, det har IKKE vært lett- og jeg har definitivt følt meg mye ufresh. Men jeg har bare måttet bite tenna sammen og stå i det, for med tiden blir det bedre. Og det har det blitt! Jeg har klippet håret mitt flere ganger siden den gang bare for å jobbe med tykkelsen og at det skal se sunt ut, og det synes jeg det gjør nå. Eneste jeg ikke er helt i mål med enda er lengden, men det kommer seg sakte men sikkert ♥

I tillegg til å ta godt vare på håret mitt utvendig, så er det like viktig for meg å pleie det fra innsiden. Og det gjør jeg med Hair Luxious fra Good For Me. Det er markedets kraftigste hårvitamin, med 25 nøye utvalgte ingredienser og næringsstoffer.

💆🏼 Hair Luxious inneholder blant annet rikelig med biotin, som ofte omtales som hårvitamin nr 1, selen og sink, som bidrar til å opprettholde et normalt hår, og kobber som blant annet bidrar til normal hårpigmentering.

💆🏼Ingen andre hårvitaminer er mer utbredt blant norske frisører og beautysalonger enn Hair Luxious med over 200 utsalgssteder bare i Norge.

💆🏼Med flere titalls tusen solgte bokser har Hair Luxious blitt en favoritt blant nordmenn som ønsker et sunnere og sterkere hår.

💆🏼 Vegansk og cruelty-free

Hair Luxious kommer i en nydelig liten rosa boks, og har 60 tabletter i hver. De er enkle og svelge, uten noen spesiell smak. Jeg tar to stk hver morgen til frokosten, og da får jeg i meg alt håret mitt trenger for å vokse seg fint og sunt ♥ Har blitt så opphengt og frelst av disse at jeg seriøst ikke har glemt å ta de en eneste dag, haha! ELSKER Hair Luxious og ELSKER hva det har gjort med håret mitt 🌸🌸

Hvis dere også har lyst til å prøve så får dere 40% rabatt på første boks  med Hair Luxious nå. Kun 179 kr og ingen binding- uten tvil verdt det! Må forresten påpeke at dette ikke er noe mirakelkur og at man ikke kan forvente å plutselig få langt hår på to uker, men hvis man smører seg med litt tålmodighet vil man absolutt se stor forskjell på et par mnd, som med meg! 🙂

Klikk HER for å komme til tilbudet ✨

8 kommentarer
    1. Hei fine Andrea!

      Jeg sluttet å bruke extensions for ca. 2,5 år siden. Klipte vekk alt det slitte, bruker kun sjampo og balsam uten sulfater og silikon (Rahua & Briogeo er mine favoritter- anbefales!!) og hårkur en gang i uka med kokos/mandelolje blandet med eteriske oljer, og nå er håret mitt mye lengre enn da jeg brukte extensions 🙂 Er også lurt og sove med flette og silkepute for å unngå friksjon og dermed slitt hår når man sover.

    2. Du suher. Kun reklame hele tiden. Og vet du hva- kommer ikke til å kjøpe noe av det FORDI du kun har reklame.

    3. Hei! Er du klar over at dine 5 siste innlegg er reklameinnlegg? Det er så kjedelig for oss lesere og kun få servert reklame. Hva med å dele litt annet også?

    4. Kun reklame, hvor flere er kosttilskudd? Som for de fleste er totalt unødvendig, om en har et tilstrekkelig godt kosthold?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg