YESTERDAYS PARTY OUTFITSđŸŸ

(annonselenker) Party-ready with Nelly.com ❀

Kjolen min finner dere HER (love it!). Bodyen Julia har pĂ„ seg er fra OW intimates 🙂

Åh, Elle og United Influencers sin julefest i gĂ„r var SÅ gĂžy. Jeg tok en haug med bilder, men det kommer Ă„ ta sin tid Ă„ gĂ„ gjennom- sĂ„ jeg tenkte jeg heller skulle vise dere kveldens antrekk fĂžrst. Elsker den kjolen her, fĂžler ikke det er en typisk “nellykjole” og jeg fikk mange komplimenter for den i gĂ„r. SĂ„ om dere trenger en fin ny kjole til festsesongen er den absolutt Ă„ anbefale! KjĂžrte pĂ„ med disse stĂžvlettene til.

NĂ„ har jeg akkurat kommet inn dĂžren pĂ„ hytta i Sverige, og her skal jeg vĂŠre med familien hele helgen. I morgen skal jeg i morfars 90’Ärs bursdag, og det gleder jeg meg sĂ„ utrolig mye til. Herregud sĂ„ sykt at han faktisk blir hele 90 Ă„r, og enda sykere at han fortsatt kjĂžrer bil og tar vare pĂ„ et helt hus pĂ„ egenhĂ„nd.. Det er helt rĂ„tt! Verdens beste morfar. Tar med kamera, sĂ„ satser jeg pĂ„ litt koselige familiebilder etter helgen ogsĂ„ ❀❀❀

6 kommentarer
    1. Elsker innleggene dine. Er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer, men liker virkelig innleggene dine om dagen😍 StĂ„ pĂ„!!

    2. Hei! Finner ikke den bodyen som Julia har pÄ seg. NÄr jeg trykke pÄ linken sÄ er den den ikke der :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg