Sunt middagstips: Laksewrap

Hei!

Har lovt dere oppskrift på sunn og god mat, men har ikke fått blitt så mye enda. Skal bli flinkere på det, regner med at dere liker det! I den anledning tok jeg bilder da jeg lagde middag i går, som ble laksewrap. Dette er syyyykt godt og veldig sunt ♥ Dette trenger dere for å lage middagen:

Salat, tortillalomper (grove, smaker like godt og gjør at du holder deg mett lenger), kesam, sweet chilli og laksefilleter. Jeg klarte å kjøpe ferdig marinerte men det ble litt for dominerende smak og passet litt dårlig til det andre, så anbefaler dere å kjøpe laksefilleter som ikke er tilsatt noe krydder eller smak. Bare ta litt salt og pepper på under steking!

Det første jeg gjorde var å smøre på kesam:

Så sweet chilli:

Deretter vasker jeg salaten og tar på (godt med mye):

Så steker jeg laksen, som er det eneste som skal være varmt i denne retten. Du kan også vente til laksen er kald! Legger laksen over salaten:

Bretter fint:

Og klar til å spises! En wrap holder for å bli mett, men jeg pleier å steke 4 filleter slik at jeg enkelt kan lage denne gode wrappen de kommende dagene feks til lunch på skolen  Dette smaker helt fantastisk godt, dere burde prøve. En av mine favorittretter og supersunt ♥

Liker dere at jeg legger ut oppskrifter på sunn og god mat? Er det noe jeg skal fortsette med?

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

69 kommentarer

Siste innlegg