Svar på ukens spørsmål

God morgen alle fine! 

Startet dagen veldig tidlig i dag, faktisk kl 8.. Kjæresten skulle si hade i det han skulle på jobb og det endte med at jeg ikke klarte å sovne igjen når han hadde dratt. Det var pyse-andrea som tittet litt frem i dag tidlig, tenkte på at det var litt skummelt å sove alene i en leilighet i Spania, haha.. Menmen, er vel ikke annet enn positivt å få mer ut av dagen! Siden det fortsatt er en drøy time til solen er sterk så tenkte jeg å slenge inn et lite morgeninnlegg ♥ Som dere sikkert vet får jeg daglig spørsmål om forskjellige ting i kommentarfeltet og svarer ofte tilbake der. Men er vel kanskje litt lettere om jeg tar med alle spørsmål og heller svarer i et innlegg slik at alle får sett? Så slipper jeg også å svare på det samme flere ganger. Hadde mye “svar på ukens spørsmål før”, så tenkte kanskje jeg kunne starte med det igjen! Synes hvertfall selv det er ganske interessant å lese slike innlegg på andres blogger. Så her kommer svar på det dere har lurt på i det siste :) 

Hva gjør du med kaninen din? Oliver bor i leiligheten vår med Madicken nå, men når hun flytter hjem så skal kjæresten hennes passe på han for meg. Mamma er veldig allergisk så de kan desverre ikke ha han i huset. Derfor var det utrolig snilt av kjæresten til Madicken å tilby seg det ♥

Hvor ligger Brandy Melville og hvordan er prisene? Butikken ligger nederst i Bogstadveien, ca ovenfor Tatler. Prisene er veldig bra, alt fra 100 kr til 500 kr ca (tror jeg). 

Hvor lenge skal du bo i Gran Canaria og hva skal du gjøre der nede? Planen er at jeg skal bo her til 27. september, det er til da vi har leid leiligheten vår. Men vi får jo se, 4 mnd er lenge og for alt jeg vet blir jeg lei og vil hjem før. Hittils trives jeg veldig men har jo bare vært her en uke, hoho ♥

Hvor er solbrillene dine fra og hva heter modellen?

De er fra Celine og modellen heter Audrey. Har fått med meg at det er forskjellige størrelser, men vet desverre ikke strl på mine.

Bruker du noe sminke når du soler deg? Nei, jeg har jo vippeextentions og har en ganske fin brunfarge i ansiktet nå. Ville uansett ikke brukt det, kan tenkte meg at fundation og pudder i solsteken ikke akkurat er noe god konbinasjon for huden. 

Hvorfor blogger du ikke like personlig lenger? Det vet jeg ikke helt, har vel egentlig skjedd litt gradvist ettersom jeg har blitt eldre. Jeg har vært veldig personlig tidligere på bloggen, brettet ut om alt av følelser og tanker. Det føles bare ikke så naturlig lenger og jeg har satt større grenser på hva som er privat og ikke. Men dere må fortsatt skjønne at selvom jeg skriver en blogg, betyr ikke det at det ikke skjer vanskelige ting i livet mitt. Det er ikke sånn at så fort man er en blogger går livet som en dans på roser i alt som gjelder forhold, venner, familie og andre ting. Jeg er som alle andre og opplever vanskelige og uforutsette ting i livet. Det eneste er at jeg ikke skriver om det på bloggen, rett og slett fordi det er for privat. Uansett hvor ille det hadde vært, om alle vennene mine hadde fryst meg ut, om jeg hadde hatt en stor familiekrangel eller om kjæresten min hadde vært utro, ville jeg fortsatt aldri skrevet noe om det på bloggen. Skjønner? Men jeg kan selvfølgelig prøve å skrive litt fler personlige innlegg, jeg vet flere av dere ønsker det. Men da vil det være forskjellige temaer jeg tar opp som jeg har diverse meninger om og synes er viktig, ikke kjipe hendelser i livet mitt ♥

Går du på betakaroten? Har faktisk startet på det nå her nede, er veldig spent på om det virker! Har egentlig aldri klart å gå på det ordentlig, kun et par dager. Og det tar tydeligvis ganske lang tid før det virker, så vi får se :)

Hvilken størrelse har du i VS bikiniene? Jeg bruker small i underdel og large i overdel. Synes hvertfall overdelene er ganske små i strl!

Hvor har du kjøpt piercingen din? Jeg kjøper alltid mine på Ebay, der betaler jeg kanskje 10 kr for en piercing inkludert frakt, haha :)

Hva skal du bli når du blir eldre? Haha, det har jeg ingen anelse om desverre.. Lurer veldig på hvor jeg er om 10 år! Men har lyst til å utdanne meg, kanskje noe innen mote eller markedsføring- eller kanskje noe helt annet? Ikke vet jeg. Anngående akkurat det så er det litt morsomt hvordan noen bare forventer at fordi jeg har et friår nå hvor jeg bare blogger, reiser og gjør litt som jeg vil- betyr det at det er planene mine for resten av livet. Selvfølgelig vet jeg at bloggen ikke kan vare for alltid og at det er umulig å si hvor lenge jeg kan leve av den. Å bli ferdig med de eksamnene jeg trenger for å få vitnemål er første steg og så kommer jeg til å begynne å studere når jeg vet litt mer hva jeg vil videre. 

Hvor er bikinien din fra?

Overdelen er fra Cubus og underdelen fra Victorias Secret.

Du sa du skulle ta Invisalign, hvordan får du det når du er i Spania? Jeg skal reise hjem på besøk i Juli og da skal jeg sette på reguleringen. Fikk bilde av hvordan resultatet blir for noen dager siden, gleder meg sånn :)

Bestiller du Tobi klærne dine fra tobi.com? Jupp!

Hvorfor kaller du Fanny for bassa? Haha, faktisk så kaller vi hverandre for bassa. Jeg vet ikke hvorfor eller hvordan det skjedde , vi har vel gjort det i 5-6 år nå, haha. Er koselig da ♥

Kan du skrive et innlegg om hvordan du får så fin hud og dine rutiner? Jeg har skrevet om hvilke produkter jeg bruker før, det finner du HER.

Hvor er tunikaen i headeren din fra? 

Den er fra et merke som heter Camilla, jeg kjøpte den på shopbop. De har ikke akkurat min inne nå, men mange andre fine. Dere finner de HER.

Hvordan er shoppingen i Arguineguin? For å være helt ærlig er det ikke noe shopping i Arguineguin. Er et par små, random butikker her, men det er det. Ingen kjedebutikker! Om du skal til Gran Canaria og vil shoppe burde du dra inn til Las Palmas som er “hovedstaden” eller et av kjøpesentrene rundt der. Kan anbefale Atlantico, veldig stort og masse butikker. Det ligger i Vecindario! Ellers har jeg hørt at Las Arenas skal være veldig, veldig bra og det ligger i Las palmas. Meloneras har også litt bra shopping, men anbefaler ikke å dra dit kun for å shoppe. 

Har du farget håret ombré eller har det blitt sånn naturlig av solen? Jeg har farget det ombré, liker det veldig godt sånn! Klarer ikke å være lys i toppen av håret, men elsker å ha det litt lysere fra litt under midten og ned :)

Hva er planene til høsten? Til høsten skal jeg først flytte hjem til Oslo og få meg en ny leilighet (skal fortsette å bo med Madicken om noen lurer). Denne leiligheten skal være ganske mye billigere enn den jeg har hatt nå og jeg vil helst bo på Majorstuen. Jeg har veldig lyst til å kjøpe leilighet etterhvert, så derfor skal jeg prøve å spare så mye penger som mulig! Dessuten reiser jeg jo mye, så da føler jeg det er veldig bortkastet med penger og ikke minst unødvendig å leie en såpass dyr leilighet. Ellers skal jeg ta eksamner og fokusere mye på skole. Har også tenkt til å ta lappen til høsten :)

Jeg lurer veldig på hvordan du skal få fikset vippeextentions på Gran Canaria? Akkurat det med vippe-extentions er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med. Jeg vet de setter det på flere steder her nede, så det er ikke noe problem å få det gjort. Men jeg vurderer å slutte med det i mens jeg er her nede slik at vippene kan få litt pause og får vokst ut litt. Har jo hatt vippe-extentions fast i 1 år nå og føler at mine naturlige burde ha blitt litt slitt.. Så ja, mest sansynlig dropper jeg å sette på noe mer vipper og starter heller med serum hver kveld.

38 kommentarer
    1. Ikke flytt hjem igjen, om 10 år er det å flytte spontant til GC i 4 mnder ingen mulighet whatsoever for deg, nyt dette mens du kan!

    2. Meloneras er jo kjempe bra. De har jo Ralph Lauren, Marc jacobs, Michael Kors, Uggs, Juicy Couture, Burberry og masse mer!

    3. Så gøy hvis du begynner med ukens spørsmål igjen:D men en ting jeg lurer på, hvordan klarer du å holde deg så tynn og fit når du så å si ikke har trent så mye de siste mnd mtp at du har reist veldig mye helt siden januar osv?😊 og hvordan er en typisk matdag for deg?

    4. Kjempeflott innlegg 🙂 hadde vert gøy å lese om du hadde laget ukens spørsmål hver uke. Jeg lurte på om du kunne filmet litt av det du gjør iløpet av en dag, eller om du kunne filmet/vist bilder av leiligheten og området:)

    5. Liker kjempegodt “ukens spørsmål”, og denne gangen synes jeg det var bra at du hadde svart utfyllende på spørsmålene 😀 Stå på!

    6. Ville bare si at det er så deilig at du har begynt å blogge mye igjen! 2-3 innlegg hver dag er så bra 🙂 Elsker at jeg slipper å gå inn på bloggen din å komme til det samme innlegget i løpet av en hel uke 🙂 Vil si at du faktisk har den mest interresante bloggen akkurat nå! Liker litt fyldige innlegg sånn som svar på ukens spørsmål og ikke bare sånn et bilde og to setninger 🙂
      Blir spennende å se og høre om hvordan treningen går. Kanskje jeg kan bli motivert jeg og, hehe

    7. Er det aldersgrense for og ta på vippeextensions/hva er aldersgrensen?
      Kom du ikke inn på skolen? så derfor reiser du?
      Hvorfor reiser du så mye?
      Du er helt perfekt.
      Hvor redigerer du bildene dine?
      Redigeringsprogram app for mobilen?
      Hvor mye koster en medium eller large LV veske?
      Hva heter kjæresten din?
      Tenker du mye på eksen din?

    8. Bruker du de samme klesstørrelsene nå som før du tok brystopperasjonen? på feks topper, gensre og sånt.

    9. Elsker slike innlegg 😀 det er også et par andre ting jeg har lurt på en stund.. Hvor mange gram silikon tok du, og hvordan var din opplevelse av det å ta silikon? Tror du at du kommer til å skrive om det?
      Hva skjedde med privatistfagene dine?

    10. Hei
      Skal til gran canaria i juli og bare lurer på om du kan tipse om noen gode resturanter og shoppingmuligheter. Vi skal bo ved amadores stranden og har fra før av vært på GC mange ganger og bodd på Anfi del mar, noe som er det fineste av Gran Canaria!

    11. Elsker slike innlegg selv, så dette er noe du bør forsette med. Digger at du blogger så sinnsykt bra nå for tiden!! Jeg selv lurer også på noe, men jeg vet ikke om dette er noe du syns er privat. Jeg har selv planlagt å ta silikon neste sommer, og jeg syns du så fine pupper! Haha, hvor mange gram tok du og hvilken størrelse brukte du før du tok det og etter du hadde tatt silikon? Hvilken klinikk? Jeg har lyst til å reise inn til Oslo for å ta det, tenkte på Fornebueklinikken. Har du lyst til å skrive om din historie rundt silikon? Hadde sattet veldig pris på det!

    12. Dere må sjekke ut kjøpesenteret El Tablero, bare 10 min fra Arguineguin i retning flyplassen 😃 anbefales!

    13. Hva jobber kjæresten din med på GC? Hvordan fant dere leilighet å leie og hvor mye koster det i mnd? 🙂

    14. Kan du fortelle litt om kjæresten din, hvordan dere møttes og hvordan dere får alt til å fungere? 🙂 er han norsk, eller kommuniserer dere på engelsk?

    15. Hei! Kan du lage et lite innlegg om hvordan du trener lår og mage? Og tips som du bruker for å ikke spise godteri eller noe lignende? Elsker bloggen din, btw!

    16. Ingen shopping i Arguineguin? :O Du må jo prøve ut kjøpesentrene, La Marena og Ancora, som jeg mener å huske ligger i byen, eller iallefall ikke langt unna 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg