Update på Haircare

// Annonse

Mitt første innlegg om haircare som jeg publiserte for noen måneder siden slo veldig godt ann hos dere! Jeg får fortsatt ofte kommentarer på innlegget, og det virker som mange er interreserte i å høre om det 🙂 Derfor tenkte jeg det var på tide å gi dere en liten update på hårfronten. Nå har jeg tatt to tabletter med haircare hver kveld i 6 mnd, og jeg må si det er mitt nr 1 kosttilskudd. Da jeg hadde extentions og gikk på haircare måtte jeg skifte tape etter ca en og en halv måned , noe jeg før haircare gjorde rundt hver 3. måned. Nå har jeg som dere vet sluttet helt med extentions, rett og slett fordi takket være disse fantastiske tablettene så ser håret mitt fresht og fint ut naturlig! Jeg har aldri før vært så fornøyd med håret mitt etter å ha tatt av extentionsene som jeg er nå. Det har blitt veldig fyldig, ganske så langt og ser sunt ut 🙂

Jeg forstår at innlegg om produkter som dette kan virke veldig kjøpt og betalt, men jeg skal love dere at dette er en ærlig anbefaling. Etter at jeg hadde gått på haircare en stund, har både moren min, søsteren min og flere av vennene mine også begynt på det. De ser jo hvor fort håret mitt vokser og hvor fint det har blitt, så da er det ikke rart at det frister å begynne selv. Haircare holder virkelig hva det lover og jeg er evig takknemmelig for at jeg oppdaget dette kosttilskuddet. Nå gleder jeg meg bare til å fortsette, og få tilbake det fine håret jeg hadde før jeg begynte med extentions ♥

Som sist får dere også nå 40% på deres første bestilling av haircare, altså 1 pakke med 60 tabletter til 149 kr. Husk at hvis dere bestiller så er det en løpende leveranse slik at dere får dekket månedsbehovet deres, helt til man evt sier opp. Det er også 30 dagers åpent kjøp, så man kan angre kjøpet 30 dager etter første levering. Dere kan bestille haircare HER

16 kommentarer

Siste innlegg