SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN del 1

Har du ny kjæreste? Hehe, nei, langt i fra. Av en eller annen grunn er jeg totalt uinteressert i gutter fortiden, og gidder hverken lete etter kjekkaser eller egentlig å svare gutter i det hele tatt. Jeg har hatt kjæreste så og si hele livet mitt, og føler at det nå er på tide å være litt alene. Å ha kjæreste tar mye tid, og den tiden vil jeg nå heller bruke på bloggen, skole og venner 🙂 

Hvor ofte vasker du håret ditt? Som oftest hver 2 dag. 

Hva har du hatt på leppene dine den siste tiden? Har brukt en lipliner fra MAC som heter half red som jeg tegner over hele leppen, og ikke bare markerer kantene. Så har jeg tatt fundationkosten lett over slik at fargen ikke blir supersterk, siden den er ganske mørk. Testet ut dette helt tilfeldig en dag og ble helt hektet, blir såå fint! Kanskje jeg kan vise dere det i en rask video eller bilder senere.

Drar du mye ut? Nei, vil ikke si det egentlig. Drar kanskje ut 2-3 ganger i mnd 🙂

Hva synes du om grandma hair trenden (grått hår)? Jeg synes det er superkult!! Får nesten litt lyst til å prøve det selv, men så er jeg jo en sånn person som er livredd for slike store forandringer, så tviler på at det noensinne ville skjedd- haha.

Kan du legge ut God morgen Norge videoen? Ja, det skal jeg gjøre. Det eneste som er litt dumt at det ikke er noe klipp av det på nettet som jeg får lagt ut, så da må jeg filme tvén hjemme for å få vist dere det. Menmen, det er vel bedre enn ingenting!

Tok du 0,5 eller 1,0 ml i leppene sist du fylte? Og når fylte du sist? Jeg fylte leppene mine for 2 uker siden, og da tok jeg 1 ml som mange kaller for “en hel sprøyte”. Forrige gang før det var i mars, så det betyr vel at jeg fyller leppene ca to ganger i året 🙂

Kommer du noensinne til å skrive et innlegg om silikon? Det er noe jeg alltid har tenkt at jeg aldri kommer til å gjøre, men nå har jeg egentlig ombestemt meg. Jeg er veldig åpen anngående brystoperasjonen min, og har egentlig ikke noe problem med å fortelle om det. Det er jo mange som har lyst på eller er nyskjerrige på silikon, så da er det jo lærerikt å lese om andres erfaringer. Så ja, det kommer nok et innlegg om det etterhvert! Men da kommer jeg ikke til å legge ut noen før/etter bilder osv, der går grensen min, hehe. 

Hvordan ser din naturlige hårfarge ut? Min naturlige hårfarge er faktisk den jeg har nå! Er egentlig ganske fornøyd med min egen hårfarge, og det er veldig deilig å slippe å måtte farge ettervekst osv. 

Vil du si at Gran Canaria er et feststed eller et sted man drar med familien? Det spørs veldig på hvor du drar, noen steder er veldig “partyparty” i mens andre er rolige og fine 🙂

Topp 3 serier på Netflix? Orange is the new black, Orphan Black og Prison Break.

Tror du på kjærlighet ved første blikk? Haha, ja det gjør jeg faktisk og har opplevd det selv. Eller kanskje ikke nøyaktig kjærlighet, men at man blir forelsket/betatt! 

Røyker du? Nei, det holder jeg meg unna. Røyk er sinnsykt skadelig for kroppen, lukter vondt og jeg liker det ikke- hehe. Synes faktisk også det er litt harry å røyke fast om man er på min alder 🙂

Hvordan holder du deg brun hele året? For meg har det egentlig alltid vært enkelt å holde meg brun, rett og slett fordi brunfargen kommer veldig fort og holder seg lenge. Jeg tar litt solarium året rundt, men ikke overdrevent mye. Maks 2-3 ganger i mnd! 

Hva ville du kjøpt om du kun kunne brukt 2000 kr på klær i mnd? Da ville jeg ikke brydd meg om å kjøpe dyre ting, men heller kun handle på kjedebutikker som Gina Tricot, Bikbok, H&M og Zara. Ville nok ikke prioritert feks kjoler, skjørt og høye heler, men heller klær og tilbehør man kan bruke hver dag. 

Synes du ikke 11.000 er mye å ha i mnd? Selvfølgelig er det mye, men ikke i forhold til hva jeg brukte før. 11.000 kr er også før regninger, som koster meg ca 3000 kr i mnd. Så da er det igjen 8000 kr, noe jeg synes funker helt fint men føler meg absolutt ikke rik med det, hehe 🙂

 

Kan du nevne favorittparfymene? De siste to årene har jeg kun brukt parfymer fra Versace. Det har blitt mitt favorittmerke innen parfymer! Da er favorittene mine “Bright crystal”, “Yellow diamond” og “Vanitas”. Sistnevnte er kanskje favoritten fordi jeg føler at det ikke er så mange som har den, og det er jo litt deilig å ha “sin egen” lukt 🙂

Hvor høy er du? 166 cm 🙂

Har du planer om å ta utdanning i nærmeste fremtid? Nei, det har jeg ikke. Nå skal jeg fullføre vgs i første omgang, og så får vi bare se. Jeg vil ikke bare hoppe inn i et studie så lenge jeg ikke vet hva jeg vil, da er sjansen stor for at jeg kanskje ikke liker det og ikke fullfører. Så lenge bloggen holder seg er det nok den jeg vil legge kreftene mine i de neste 1-2 årene 🙂 

Har du og Madicken fortsatt lyst til å flytte sammen? Isåfall hvor i Oslo vil dere bo? Ja, vi planlegger faktisk å kjøpe leilighet sammen etter sommeren. Begge vil kjøpe egen leilighet, men siden ingen av oss ønsker å bo alene så passer det perfekt å bo sammen. Vi trives jo så godt sammen, og ikke minst fungerer veldig godt som samboere, så det er ingen dårlig idé å kjøpe sammen. Begge er jo også single enn så lenge 🙂 Men selvfølgelig, ting kan jo forandre seg på 1 år, men forhåpentligvis kjøper vi sammen. Anngående hvor vi vil bo så er vi vel egentlig åpne for flere steder.. Det viktigste er å finne drømmeleiligheten, så kommer beliggenheten etter det. Men jeg tenker det blir rundt Majorstuen, Frogner eller Vika.

Har du noengang vurdert å selge hunden din for å betale ned lån osv? Åh gud, nei.. Det ville jeg aldri i verden gjort. Jeg er ganske sikker på at jeg ville heller solgt min egen kropp enn Molly, uansett hvor brutalt det høres ut, haha. Elsker jo min lille bebis så høyt ♥

Fikk veldig mange spørsmål på spørsmålsrunden min, så da tenkte jeg at det var bedre å dele det opp i to deler! Ellers beklager jeg at dette er dagens første oppdatering, men dagen i dag har egentlig bare vært skikkelig dritt. Helt seriøst, jeg våknet og bare visste at dette skulle bli en dårlig dag. Sykt merkelig, for var jo ingen grunn for at jeg skal føle det sånn! Men dere vet, noen dager bare har man det ikke og det får man vel bare godta. Krysser fingerne for at dagen i morgen blir bedre ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg