BLI MER NATURLIG

To bilder fra i dag! Jeg har fjernet vippe-extentionsene mine, og tenker for første gang på 5 år å faktisk slutte. Helt ærlig så er jeg lei av å måtte fikse på ting hele tiden, og føler faktisk det er på tide å kjøre på med en mer naturlig look. I blant blir det faktisk for mye av det gode, og sannheten er at vi trenger ikke alt det dillet for å være pene nok eller bra nok. Faktisk så synes jeg at jeg er mye søtere her enn med 10 kilo sminke og gigantiske vipper, haha. Så hvorfor gjør jeg det likevel? Er vel noe Instagram har fått meg til å innbille meg at jeg trenger, og ikke minst alle bedrifter som prøver å presse på oss bloggere alt mulig rart av falske ting. Jeg begynte liksom med extentions i håret som 15-16 åring- ikke fordi jeg trengte det, for det naturlige håret mitt var både tjukt og langt.. MEN, fordi jeg fikk det gratis og var en ung jente som selvfølgelig var nysgjerrig på å teste ut sånt. Så gjennom bloggen har jeg blitt fristet til å teste ut mye forskjellig, og plutselig var jeg blitt en av de som måte fikse på både det ene og det andre for å føle meg bra nok. Jeg VAR jo bra nok før alt dette, det er det som er litt trist. 

Så nå, i en alder av 23 hvor jeg kjenner meg veldig mye tryggere på meg selv enn da jeg var 18 år- tenker jeg å bare kutte det ut. Ikke bruke så mye sminke, spare mine naturlige vipper og bare elske meg selv som den jeg ble født til å være. I dagens samfunn trenger vi så absolutt fler som sier nei til det falske, og jeg ønsker å være et godt forbilde for dere. Men jeg gjør dette mest for meg selv, for jeg ønsker virkelig å bare akseptere meg for den jeg er og kjenner jeg er dritt lei av å måtte klæsje på meg alt mulig dritt for å være “babe”. Det er bare bullshit, jeg trenger det ikke og DU trenger det ikke.

Noen som vil teste det ut sammen med meg kanskje? ♥

61 kommentarer
    1. Så bra! Jeg sluttet for noen måneder siden selv, og startet heller på iGlow sitt vippeserum, så nå er jo mine egne vipper såå fine og lange! Syns det er så deilig å slutte å tenke på å passe på vippene og påfyll osv 🙂 Og du er jo kjempefin helt naturlig!

    2. ååh du er jo SÅ fin med naturlig/uten sminke!!! Jeg kommenterte på collage posten din hvor du hadde postet ett naturlig bilde og wow du er jo så vakker naturlig, hvorfor ødelegge det <3

    3. Malin H: Ah, så bra!! Har tenkt til å begynne med serum selv, vippene mine er jo nesten ikkeeksisterende nå etter så mye slitasje. Haha 🙂 Tusen takk, og det er du også <3

    4. Så fint at du har tenkt til å slutte med vippeexstensions 🙂 men hva med Restylane og botox du har i leppene? Skal du slutte med det også? For det er ikke akkurat veldig naturlig med Restylane..

    5. Synes du var helt nydelig uten vippeextentions!😍 Har selv hatt en tid hvor jeg brukte vippeextentions men har i det siste fått mersmak for naturlig makeup😍

    6. Du tenker helt rett i å kutte ut alt! Du er enda vakrere naturlig slik som på de bildene!! Bra jobba og supert for deg🙆🏽

    7. Du er kjempefin uten sminke. Tenk så heldig du er som er så naturlig pen, er nok mange som misunner deg for å se SÅ BRA ut med lite sminke. Det må nyte. Synes du er njudelig 🙂

    8. Kjempefin uten extensions! Hadde det selv en liten periode, og følte det bare ble stress. Rev dessverre av det lille jeg til slutt hadde igjen og satt igjen med noen stumper av vipper..Begynte å bruke iGlow ganske kjapt etterpå, og nå syns jeg vippene mine er finere enn noengang! Føler meg helt komfortabel uten maskara og det er så digg! Anbefales å teste ut 🙂

    9. åå HVOR fin!!! såå søt og naturlig, lenge siden jeg har sett deg så pen faktisk! du kler den naturlige looken skikkelig bra altså!😍

    10. Digger det for dette!! Er så utrolig bra at noen som har en relativt stor påvirkningskraft, står frem og setter lys på noe som dette. Er så utrolig mange bloggere, influencers osv. Der ute som fikser på alt mulig rart, og i de fleste tilfeller ikke er åpen om det. Alt handler liksom om å ha den største rumpen, minste midjen osv. Og folk gidder ikke trene for det, så da går de heller for den «raske utveien». Og dette, sammen med det behovet for å se «perfekt» ut hele tiden, skaper et så sykt unaturlig skjønnhetsideale for jenter spesielt. Foresten så er du fortsatt BABE af uten sminke/vipper, så u go girl

    11. Kommenterer nesten aldri men må må jeg! Du er SYKT fin uten sminke, og jeg håper virkelig du fortsetter så naturlig! Huden din er helt nyyydelig, og du trenger absolutt ikke masse stæsj for å være fin 🙂

    12. Så stolt av deg!! Og du ser helt fantastisk ut!
      Bloggnorge kan virkelig trenge flere som deg i disse dager! Håper du fortsetter i denne retningen <3

    13. Du er NYDELIG Andrea! 🙂
      Digger at du i det siste har blitt mer bevisst på hvordan du bruker påvirkningskraften din. Helt supert!

    14. Du er sååå fin uten alt stashet og dette var superfint skrevet! Heier på deg og flere slike innlegg <3

    15. Du ett faaaantastisk ut naturlig! Har fulgt deg siden du begynte og du har alltid sett sykt fin ut uansett! Naturlig er du utrolig pen og du anden ikke hvor mye dette betyr for de som er yngre. Utrolig kult å ha fulgt deg i så mange år og epoker, du rocker!!

    16. Ååå fine Andrea❤️ Takk for at du er så god, og et så bra forbilde❤️ Du er fin med eller uten vipper! Du vil være mitt forbilde uansett hva, ikke bare pga utseende men på måten du formulerer deg og skriver ting på! Du er RÅ💥

    17. Det er så utrolig fint at du, du Andrea, som har så stor betydning for mange unge og eldre jenter der ute, legger det frem på den måten 🙂 Vi trenger mindre press på utseende, vi trenger fokuset på det naturlige, ikke alt man bare kan sette på ansiktet og kroppen og plutselig bli en annen. Vi trenger å være oss selv, vi er oss selv best. Til syvende og sist 🙂 Til slutt skal jeg være så ærlig og si at du er vakker uansett, men virkelig: Du ble et penere kvinnemennesket så fort du ble mer deg. For du, du er råvakker og trenger virkelig ikke stashet for å bli vakker. Du ER stashet !!! Yeah!! <3

    18. Å herregud så utrolig pen!! Du er jo helt nydelig uten falske vipper og masse sminke. Kjempesøt er du.

    19. FINALLY!! Takk, Andrea! Dette er SÅ viktig for alle dine yngre følgere<3 Kjør på, og hvis dit naturlige, VAKRE deg!!

    20. Glad jag blir att se att du vill vara med naturlig! Jag gjorde likadant för något år sedan, tog bort extensions, brun utan sol och tung sminkning ur världen. Kör enbart på lätt mineralsmink och mascara till vardags. Så fort solen tittar fram ska jag gå med bar hy och låta solen ge mig färg i stället.
      Det är något speciellt med att lyfta fram sin naturliga skönhet, det stärker en. Less is more!

    21. Så utrolig vakker du var uten vippene! Du ser mye mer fresh ut synes jeg 🙂 ironisk nok, da man ofte sminker seg mye osv for å se freshere ut, men så glemmer man den gløden og naturlige utstrålingen man har uten alt stæsjet! På bilder kan man jo redigere og ta bilder langt unna slik at man ikke ser den tunge sminken så godt, men i virkeligheten legger jeg virkelig merke til på andre (og meg selv) om man har mye sminke, og det er faktisk ikke penere å ha så mye klæsjet på.
      Heia deg, og takk for at du påvirker i denne retningen <3

    22. Ikke for å rakke ned på hvordan du “vanligvis” ser ut, men GUD å fin du var uten så mye stæsj og dill! Hvis du er komfortabel med det, synes jeg oppriktig du burde begynne å gå hele tida, det får deg til å se langt mer vennlig innstilt og søt ut!

    23. Enig. Man føler seg så mye bedre tvers gjennom når man ikke er så fake. Husker jeg var avhengig av selvbruning og fargelinser for å se mer “ekostisk ut” i trynet, og selv om jeg følte meg skikkelig hot blant folk var det ingen god følelse å vite at jeg måtte ta av “masken” på kvelden!
      Har det mye bedre nå som jeg har sluttet å proppe ansiktet fullt av dritt, bruker lett sminke i min hudtone og heller tar vare på huden. Man kommer langt med en ren hud og å fremheve sin egen skjønnhet, fremfor å endre på seg selv..

    24. Har alltid lurt på hvorfor du bruker så mye sminke når du er så utrolig pen. Utrolig bra at du innser hvor flott du er 🙂 nyt det!

    25. Jeg synes det er bra at du går for en mer naturlig look. Men et spørsmål: Føler du ikke at det er LITT hypocrite å lage et sånt innlegg samme dag som du reklamerer for Betakaroten på Instagram? Du kan si så mye du vil, men den brunfargen er temmelig langt fra naturlig. Det kan begrunnes nettopp i det at du må ta piller for å få den fargen. Etter min mening er du definisjonen på kroppspress og jeg vet du virkelig føler på dette selv. Synes bare at det å “praise” en naturlig look ikke gir mening når man ser på hva du legger ut som en helhet. Du skaper faktisk kroppspress.
      Som jeg sa, dette innlegget er fint, men er det ikke på tide å legge alle de andre greiene på hylla hvis det er dette du vil formidle? Tenker hvertfall det nesten MÅ gjøres hvis du skal ha NOE legitimitet som forkjemper for en “naturlig look”. Dette er min mening, men gjør hva du vil.

    26. Du er såå nydelig uten all makeupen <3 Betyr så enormt mye at du går for en mer naturlig look, og viser oss som ser opp til deg at vi er finest naturlige <3 F O R B I L D E <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg