God morgen!

Heihei ♥

Dagen i går var veldig koselig. Jeg og Axel lagde nachos:

Oreoshake:

Ingrediensenne er kun litt melk, masse is og noen få oreokjeks. Har ingen eksakt oppskrift, men smak deg frem! Hvis du ønsker den kremette tar du veldig lite melk. NB: Du trenger masse vaniljeis :)))

♥♥♥ SYKT DIGG

Etter å ha spist oss helt kvalme av mat og dessert, så vi filmen “Se opp”:

Filmen var veldig bra 🙂

Nå har jeg litt storrydding. Vi har to etasjer i huset utenom loftet, og søsknene mine har nå flyttet ned i 1 etasje. De har på en måte den for seg selv, og før hadde begge soverom oppe som meg, mamma og pappa. Derfor er to rom ledige, og da valgte jeg det største av dem som broren min hadde som mitt nye soverom. Jeg er snart ferdig med å male, håper jeg og mamma kan bli ferdige i dag. Mitt “gamle” soverom skal bli min egen lille stue, så jeg gleder meg til å fikse det også klart 😀 Men beholder tapeten på mitt gamle rom i og med at det blir så mye jobb å tapetsere, så da blir det bare å tømme det og kjøpe sofa, bord og tv! Yee, håper alt er klart innen 2 uker.

Gikk gjennom klesskapet mitt, bestemte meg for å rydde i det en gang til. Har så mye jeg er lei av! Her er resultatet:

Haha, det jeg skal beholde er mye mer enn det ser ut som på bildet. Men som dere ser er det mye jeg skal gi bort til Fretex og mye jeg tenkte å se om noen av dere vil kjøpe. Hvis alt går etter planen, legger jeg ut en del for salgs innen noen timer 😀  Har gjort dette en gang før, det kan dere se HER.

 

– ANDREA BADENDYCK

63 kommentarer

Siste innlegg