20 ting dere kanskje ikke visste om meg…

1. Jeg ELSKER ferske brødskiver med diverse pålegg, det er kanskje det beste jeg får. 

2. Jeg spiser lite kjøtt og det gjør jeg bevisst fordi jeg er i mot masseproduseringen i kjøttindustrien. Vi mennesker nå til dags spiser alt for mye kjøtt i forhold til hvor mye vi egentlig trenger og det blir slaktet alt for mange dyr. Rødt kjøtt holder jeg meg så og si helt unna

3. Jeg er mørkredd og klarer ikke å sove i et helt mørkt rom, må kunne se alle møblene osv 

4. Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 17 (snart 18) og bor med søsteren min

5. Jeg er et skikkelig nattedyr, legger meg aldri før 2-3 tiden og noen ganger blir det så sent som i 4 tiden også. Sykt dårlig uvane, er jo umulig å komme seg opp tidlig!

6. Er sinnsykt rotete og eier ikke støv på hjernen

7. Jeg er kvart svensk

8. Liker ikke smågodt, liker sjokolade sånn passe men ELSKER chips

9: Jeg er en sykt sårbar person. Bryr meg ikke om slemme kommentarer fra anonyme eller om noen jeg ikke bryr meg om snakker dritt om meg, men når det først kommer til de jeg er glad i så blir jeg veldig lett lei meg. Takler feks ikke å være uvenn med noen av bestevennene mine og legger meg alltid heeelt flat for å slippe drama

10. Jeg er singe for første gang siden jeg var 13 år, haha

11. Jeg er med venner hver eneste dag og trives dårlig i eget selskap….. haha

12. Jeg klarer ikke spise synlig fett på kjøtt. Ikke fordi jeg tror man blir feit ellernoe, jeg bare synes det er så ekkelt! Tar alltid bort alt synlig fett, sitter å pirker som bare det. Skulle ønske jeg ikke brydde meg, det er en irriterende ting å  gjøre.

13. Jeg har aldri opplevd dødsfall i familien og det håper jeg er lenge til jeg får oppleve, selvom den dagen selvfølgelig kommer.

14. Er det en dag jeg elsker så er det 17.mai!! Synes nesten 17 mai er bedre enn både julaften og bursdag, er bare så utrolig glad og rørt hele dagen. I for tok jeg meg selv i å gråte gledestårer da jeg så barnetoget, synes det var så nydelig. Haha 🙂


15. Jeg er 100% avhengig av å ha noe på leppene, enten lipgloss eller lipbalm. Kan ikke gå noe sted uten, haha

16. Jeg gjør INGENTING med håret mitt, hverken bølger eller retter, bruker produkter osv. Det eneste jeg gjør er å vaske det med shampoo og balsam og gre det… Lat

17. Jeg har tragus og helix piercing


18. Jeg ELSKER barn. Haha, er det en person som er barnekjær så er det meg. Barn er det søteste og beste jeg vet! Den dagen jeg blir mor gleder jeg meg skikkelig til ♥

19. Jeg er en utrolig glad person, er vel så og si aldri i dårig humør. Har utrolig mye energi og elsker å tulle med /plage vennene mine

20. Jeg er så sinnsykt skolelei at det er til å dø av, har null motivasjon. Gleder meg til sommerferie 


Noe du ikke visste?

 

 

 

 

 

– ANDREA BADENDYCK

67 kommentarer
    1. Wow, wow, wow, stopp en halv! Du er serr helt lik meg!/Jeg har gledet meg ti 17. Mai i nesten ett år nå! Jeg eeeelsker barn! Ikke særlig glad i godteri, og rotete, det kan min mor og roomie fra FHS skrive under på!

    2. I think that you are the most beautiful girl in this world!!!! I love your blog. But i come from Finland, so I can’t understand what you write. Could you please write in english sometimes? It would be amazing!

    3. Så bra at du spiser lite kjøtt, men det er jo også viktig å spise mindre kylling for å bidra til å senke masseproduksjonen i kjøttindustrien 🙂

    4. Du må jo være temmelig dum visst du utsetter deg for så lite søvn. Tror ikke du har PEILING på hvor farlig det er. Er ikke noe vits å trene og spise sunt visst du ikke sover, det er MYE viktigere og en ekstrem viktig faktor for å få noe ut av treningen. Du kommer til å ødelegge livskvaliteten din, og det kommer garantert til å gi deg konsekvenser etter hvert. Tenk på de som ikke får sove, men vil. Det er helt opp til deg, og det er egentlig helt idiotisk at du velger å sove lite. Du skal MAKS ha 7 timer søvn.

    5. som sikker mange andre, lurer jeg på om du og axel har slått opp? kunne du ikke skrivd et innlegg eller tatt det med i uken spørsmål?

    6. Det med å være nattemenneske kjenner jeg meg veldig igjen i. Jeg har en sønn på 10 mnd, som våkner rundt 6 hver morgen, men klarer ikke legge meg tidlig likevell. “Må” bare sitte oppe til kl 2, og når jeg legger meg bruker jeg mobilen i 2 timer til. :p Huff.
      Foressten, du vet at kylling industrien er den verste av alle? Vist jeg skulle holdt meg unna kjøtt, ville jeg heller holdt meg unna hvitt kjøtt for å være ærlig. Er alt for glad i kjøtt til å klare det, men mener at vist man tar et standpunkt bør man gjøre det ordnelig.

    7. Hei! Kan du legge ut bilde av deg selv i bunaden din? Og isåfall si hvor den er fra, og sånne ting:) jeg elsker foresten bloggen din og håper de går bra med de etter bruddet<3

    8. Du har kanskje sjekket det, og du vet det kanskje, men man blir trøtt når man ikke har jern i kroppen. Husker du skrev at du slet med å være trøtt hele tiden, og ha lite krefter. Rødt kjøtt er den beste kilden til jern. Ikke frekt mente eller noe altså, bare et tips;)

    9. Elsker bloggen din! Du er så nydelig og du er mitt forbildet! Bloggen din er utrolig bra og leser den hver dag, avhengig kan du si, haha! Stå på Andrea! :)))

    10. Hei navnesøster! 🙂 Dette synes jeg var et utrolig positivt innlegg å lese! Det lignet litt på de du lagde før. Hadde vært gøy med en videoblogg snart! Det du sa om søvnproblemer tror jeg handler om at du må snu døgnrytmen din (Altså, legge deg tidlig og stå opp tidlig istedenfor å legge deg sent og nesten ikke klare å stå opp på morgenene, dette også i helgene) Da tror jeg du får mer ut av treningsgleden din! 🙂 🙂 🙂 Stå på! Utdannelse er viktig, men det tror jeg du vet innerst inne? Vær takknemlig for det. 🙂 <3

    11. Kan du ha i øreplugger selv om du har tragus piercing? vurderer å ta det selv siden det er så fint, men er helt avhengig av å kunne høre på muskikk med øreplugger, haha

    12. Rart du sier du ikke spiser rødt kjøtt når du for noen måneder siden sa du elsket biff med hvitløkssmør

    13. Du er verdens peneste menneske !! :* <3 Skulle ønske jeg kunne møtt deg, jeg var på JB konserten samme dag som deg men så deg dessverre ikke! 🙁

    14. Utrolig bra at du holder deg unna det meste av rødt kjøtt! Ville bare si at kyllingindustrien er den verste av alle! De har de helt forferdelig! Så visst det er det du tenker på er det best å holde seg unna det hvite kjøttet, her kylling.
      Du er en nydelig jente, med en fin blogg og vakre bilder:)

    15. du spiser lite kjøtt du ja.. synes jeg er merkelig siden du er kjempe ofte på restaurant og som jeg kan se ligger det alltid noe kjøtt oppi der. Spar deg a

    16. Håper du ikke spiser kylling det er dyrelageri det, de blir foret opp helt til de ikke kan stå på sine egne ben pga overvekt… sunnhet all the way!!

    17. OMG, folkens. Hun HAR skrevet et innlegg om hvorfor hun og Axel slo opp, så før dere begynner å klage bør dere kanskje ha litt peiling og sjekke bloggen hennes!

    18. jeg er også hel sinnsykt skolelei.. går 2.klasse media, akkurat som deg, men flytter til Thailand til høsten fordi jeg trenger et friår! hehe 🙂 digger deg, stå på

    19. Hehe idiot ovenfor her som spør hvor skal en gjøre av alle dyrene hvis de ikke slaktes, er du helt koko.det fødes selvsagt overflod med dyr nettopp Pga de skal dø ergo slaktes.det ville bli født mindre dyr om folket ikke måtte ete så mye kjøtt.snakk om hjerne!alle burde ta seg en tur på slakteriet,død kan aldri bli verken hyggelig eller fint… Og redsel er det uten tvil.

    20. Hvilken lebestift har du på det nederste bildet til venstre? Den var dødsfin, har lett lenge etter en sånn en, vær så snill svar 🙂

    21. ” Vi mennesker nå til dags spiser alt for mye kjøtt i forhold til hvor mye vi egentlig trenger…” Hva i all verden mener du med det?? Vi spiser da mye annet som vi ikke trenger, men fordi det smaker godt. Hvorfor skal vi ikke spise mer kjøtt enn vi behøver egentlig? Skjønner ikke logikken bak den påstanden.

    22. “12. Jeg klarer ikke spise synlig fett på kjøtt. Ikke fordi jeg tror man blir feit ellernoe, jeg bare synes det er
      så ekkelt! Tar alltid bort alt synlig fett, sitter å pirker som bare det. Skulle ønske jeg ikke brydde meg, det er en irriterende ting å må gjøre.”
      Endelig noen som vet hvordan jeg har det! Aldri hørt om noen før jeg. Og når jeg sitter der å pirker av fettet, så spør folk “spiser du ikke det?” “hvorfor ikke?” osv, osv. Er bare at jeg synes det er helt forferdelig ekkelt, og ikke smaker noe godt. Trodde ikke det var noen andre enn meg som hadde det på den måten her :p

    23. Super flott at du spiser lite kjøtt, men man trenger faktisk ingenting 😉
      Se på Mike Tyson f.eks. som er veganer

    24. Ola guapa!!! Me encanta tu blog! Soy muy fan tuya! Podrias escribir tambien en ingles? Yo soy española! Me encanta tu pelo!! Llevas extensiones? Que color te pones? Muchos besos

    25. Når du trener så hardt som du gjør for å få DEN perfekte kroppen med muskler, markerte linjer osv osv. så er det viktig med kjøtt som biff, siden du kroppen din trenger noe å bygge muskler av. Det er også viktig at du spiser før du legger deg, så kroppen har noe resten av natten. Og det er viktig med mye søvn! Jeg trener selv tung styrke + cardio 5 dager i uken med skikkelig program, jeg legger meg mellom 21.00 og 21.30 hver kveld slik at jeg får den søvnen jeg trenger, det er viktig for kroppen når du sliter deg ut sånn på trening.
      Mulig dette ikke fungerer 100% hos alle, mange mener kanskje ikke at dette med kjøtt og søvn har noen betydning, MEN jeg snakker bare utifra egne erfaringer, det jeg selv har lest og lært.

    26. Hei, Andrea! Jeg leste nettopp ditt innlegg om kroppsfokus og hvordan samfunnet presser “den perfekte kropp” på alle oss unge jenter… Kjære deg, du har da ignenting å bekymre deg for! Helt ærlig så trodde jeg du var en annen rosablogger, og tok meg aldri tiden med å lese din blogg… Dette kan du nå ta som et kompliment, fordi: JA, DU ER MINST LIKE PEN som alle disse supertynne og pene “rosabloggerne”!
      Nå som jeg har skumlest litt over din blogg, har jeg fått et annet bilde av deg. – En hyggelig, jordbær, og vakker jente som bare prøver å leve livet sitt og kose seg!
      Jeg har et spørsmål til deg siden jeg valgte å kommentere på dette innlegget: Hvor har du fått tak i toppen på det nederste bildet til venstre? Jeg har russiske gener i meg, og skriften er jo russisk, så hadde vært utrolig kult å tak i en slik! 🙂 Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg