5 ting dere kanskje ikke visste om meg..

♥ Jeg er tidenes gamer, haha! Jeg har vært gærn etter å spille spill fra jeg var bitteliten, både x-box, gameboy, nintendo DS osv var store favoritter i barndommen min. Nå spiller jeg egentlig bare på mobilen, og jeg spiller sikkert på de værste dagene flere timer om dagen. Det er helt sinnsykt, haha! Spillene det går i fortiden er jellysplash og candycrush, hvor jeg har kommet over 500 levler på begge. Tidenes lille gamingnørd altså! Har fått en skikkelig uvane med at jeg MÅ game før jeg legger meg, og da kan jeg gjerne ligge i minst 1 time. Tiden flyr jo så fort når du blir gal av å ikke klare en level, haha.

♥ Er det en som er et sovedyr så er det meg. Jeg legger meg gjerne sent på natten, så og si aldri før 2 selvom jeg skal opp tidlig. Og jeg må ærlig inrømme at jeg er den personen som har på alarm i 13-14 tiden i helger, det er FLAUT. Skjønner ikke hvorfor kroppen min trenger så utrolig mye søvn, skulle virkelig ønske jeg var en av de som hoppet opp av sengen og klar for en ny dag i 7-8 tiden 🙁

♥ Jeg er skikkelig konfliktsky. Drama var jeg helt sikkert litt glad i som de fleste andre da jeg var 13-14 år, men er det noe jeg ikke ønsker i livet mitt nå er det nettop det. Derfor unngår jeg alltid å ta opp ting med mindre det er helt nødvendig, og legger meg alltid flat i diskusjoner selvom jeg kanskje ikke er enig. Jeg orker rett og slett ikke ha noen dårlige vibes med noen, klein stemning eller uvennskap. Samme med om noen randoms hadde slengt noe dritt til meg på byen, da ville jeg aldri stoppet opp og bjeffet tilbake. Ville bare gått, for sånt vil jeg enkelt og greit bare ikke ha i livet mitt.

♥ Jeg er superspontan!! Haha, jeg må være den mest spontane personen jeg vet om. En venninne kan spørre meg om jeg vil dra til NY i morgen, og jeg er helt med.. Dere skjønner tegninga? For min del trenger ingenting å planlegges og jeg kaster meg ut i alt. Jeg er også en veldig utolmodig person som helst ikke vil vente, men det har kommet seg litt etter alt med skattesmellen osv. Om jeg vil ha noe vil jeg liksom ha det NÅ, eller om jeg vil reise et sted vil jeg gjøre det NÅ, haha. 

♥ Jeg er veldig spandabel. Dette har kanskje vært litt dumt i visse perioder, for jeg om jeg feks virkelig vil på en reise, er jeg liksom villig til å betale for en annen også så lenge jeg får dratt. Jeg liker veldig godt å bruke penger på de jeg er glad i, spandere en lunch/middag og ikke minst overraske med fine gaver. Men selvfølgelig, dette er naturligvis noe jeg har kunnet gjøre fordi økonomien min er veldig god. Jeg ser på denne egenskapen som en god ting, men den er kanskje ikke så god for lommeboken alltid, haha. 

Et litt annerledes innlegg denne mandagskvelden! Slike innlegg er faktisk ganske vanskelig å lage når nan har blogget så lenge som meg, for jeg føler at jeg liksom har nevnt alt i verden for dere allerede. Sliter skikkelig med å komme på noe jeg ikke har skrevet før, haha..  Men om dere vil lese fler slike innlegg med ting dere ikke visste om meg, kan dere trykke HER og HER 🙂

Snakkes mer i morgen babes, sov godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg