Svar på ukens spørsmål

Er ikke klessalget 09.00 som Sophie sa? Nei, hun trodde det var da, men det er kl 11 det starter.

Er flybilletene til de forskjellige sufecampene noe man en er nødt til å ordne og betale på egenhånd uansett hvilken surfecamp man velger å dra til? Fly er ikke inkludert i prisene til Lapoint, så det vil være en ekstrakostnad. Men jeg er veldig sikker på at Lapoint kan hjelpe deg med hvilket fly du skal bestille og evt bestille det for deg 🙂 

Hvordan ble du så brun som du har blitt? Haha, nei du.. Jeg har desverre ingen hemmelighet å dele der! Jeg har rett og slett mye pigmenter, noe som gjør at jeg får en dyp brunfarge veldig raskt og som holder seg lenge. 

Vi vurderer å reise til Marbella, men lurer på om det er dyrt der nede? Jeg vil si at Marbella er dyrere enn de fleste andre steder. Det varierer selvfølgelig mye å pris i forhold til hvor du evt spiser/fester/soler deg, for noen steder er ekstremt dyre i mens andre er helt greie. Da jeg var her for to år siden festet vi på et utested som heter Olivia Valiere, og der kostet EN redbull vodka hele 30 euro. Også kostet det 150 euro å komme inn.. Det er ganske drøyt! Vanligvis koster en redbull vodka rundt 12 euro på utestedene i Puerto Banus, men det er jo ganske dyrt i forhold til feks Gran Canaria hvor du får en for 4 euro. Så ja, Marbella er ganske dyrt men alikevell er det utrolig fint og gøy her, så jeg vil absolutt anbefale å ta turen 🙂

Kan du skrive noe mer om reguleringen og hvordan resultatet ditt har blitt? Kommer til å skrive et utfyllende innlegg om invisalign i løpet av denne uken her. Er snart ferdig faktisk, og er utrolig fornøyd med hvor mye tennene mine har forandret seg hittils!

Hvilken størrelse har du i shortsen fra Zara? Small.

Hvilken størrelse har du i genseren? Small.

Går det ann å bare booke en dag på Ocean Club? Isåfall, hva er prisene? Aner ikke om man kan booke i forveien, vi bare dro dit. Prisene er vel fra 125-500 euro for en solseng, alt etter størrelse. Altså er det veldig dyrt, haha. Men det funker helt fint å ligge på den billigste sengen om man er maks 3 personer og prisen er ikke per pers men for sengen generelt 🙂

Jeg tok akkurat piercing i navelen, og lurer på hvor du kjøper dine? Jeg har kjøpt alle mine på Ebay. Der koster det mellom 5-20 kr per piercing inkuldert frakt, altså ekstreeemt billig! 🙂

Hvordan gjør du det med extentions i syden når du skal bade? Jeg bader og gjør alt annet som normalt, selvom jeg har extentions. Så lenge jeg er flink med kur og børster håret nøye hver dag så er det ikke noe problem 🙂

Hvilken modell er Cèline solbrillene dine? Audrey.

Hva heter nettsiden du kjøpte toppen i headeren? Shopbop.com og merket på tunikaen heter Camilla.

Er det veldig dyrt på Pangea? Må man betale innganspenger eller kjøpe bord? Sjekker de legg? Det er ikke noe dyrere der enn andre steder, så vidt jeg vet. Drikken koster hvertfall det samme! Man må ikke kjøpe bord, men det koster 20 euro å komme inn. Det er masse innkastere som gir deg inngang for 10 euro eller gratis, så det kan lønne seg å snakke med de. De sjekket ikke legg på oss hvertfall, tror nesten ingen utesteder i Puerto Banus gjør det 🙂

Hvordan er Zara skoene i strl? De er helt normale. Jeg bruker 38 og kjøpte 38 i de!

Bor dere på hotell PYR? Jepp! Et helt greit hotell, veldig billig og en helt fantastisk beliggenhet. Tar vel 2 min å gå ned til havnen i Puerto banus 🙂 Eneste minus er at det er veldig mange unge her på partytur (spesielt briter), altså kan det være en del bråk i gangene osv.

Hvor kjøpte dere flybilett og hotell? Vi kjøpte på Expedia.no. Jeg anbefaler å både sjekke fly og hotell seperat, og pakkereiser for å finne det billigste og beste alternativet!

Hvilken fundation bruker du? Jeg bruker min trofaste bestevenn fra Bobbi Brown, i fargen honey 5. Om noen er interessert i å lese om hudsminken min, så finner dere innlegg om det HER

Hvilket kamera, objektiv og redigeringsprogram bruker du på bildene dine? Jeg bruker Canon eos 600 d kamerahus og enten 50mm objektiv eller vidvinkel objektiv. Bildene redigerer jeg som oftest på Picmonkey.com 🙂

Hvor kjøpte du dine Chanel Espadrilles og hvor mye kostet de? Jeg har to par. De gule kjøpte jeg på Chanel butikken i Paris for rundt 2000 kr, og de grønne kjøpte jeg på ebay for rundt 4-5000 kr. Tror de er ute av produksjon, så de er skikkelig dyre å få tak i på Ebay nå 🙂

Hvordan behandler du vippene dine i forhold til vann? Som mange av dere sikkert vet, så pleier jeg å bruke mascara på mine. Og for å få av mascaraen, så bruker jeg vann hver eneste kveld. Jeg anbefaler ikke å fjerne mascaraen med sminkefjerner, for da kommer du til å rive av en haug med vipper. Spesielt olje skal ikke komme i nærheten av vippene! Jeg bruker varmt vann og så gnir jeg fingerne forsiktig over vippene for å fjerne mascaraen. Anbefaler å bruke Loreal sin gullmascara (volume million lashes), for den går av veldig lett med vann. Men ja, vippene tåler hvertfall vann veldig godt så det er ikke noe problem å få vann på de. Det er bare første dagen du skal unngå vann, men etter det trenger du ikke tenke noe over det 🙂

Tenkte å bare samle litt av de siste kommentarene jeg har fått fra dere den siste tiden i et eget innlegg! Ser jeg ikke har vært så flink til å svare i kommentarfeltet, så da var det fint å få svart dere nå 🙂 Straks tar vi turen til Ocean Club for å få de siste solstrålene på kroppen før vi flyr hjem til Norge i morgen tildlig. Deilig!! Vi snakkes mer senere i dag ♥

20 kommentarer
    1. har du mistet mange av dine naturlige vipper etter at du tok extensions? vurderer å ta, men er redd for mine egne vipper 🙂

    2. Fine svar! 🙂 Jeg håper du har kost deg masse på denne turen!
      Spørsmål: Har du noen Shady fruits solbriller? Isåfall, hvilke?

    3. Du som har så sinnsykt mange lesere om dagen, burde virkelig bruke den makten du har og få folk til å signere under på underskriftskampanjen mot “Yulin dog mest festival” i Kina som går av stabelen 21 juni.. Det er faktisk noe av det jeg savner at du skriver om. Ikke bare denne kampanjen, men at du faktisk tar opp viktige temaer som kan gjøre leserne dine oppmerksomme. Vis at du bryr deg om verdensproblemer og ikke bare extensions, silikon, sminke og ferie!
      https://action.hsi.org/ea-action/action?ea.client.id=104&ea.campaign.id=38221&ea.tracking.id=facebook

    4. Hjelp, nå fikk jeg litt panikk her! Er det så dyrt i Marbella? Gjelder det mat på resturant osv også? 12 euro for en vodka&redbull er jo norske priser… Hadde gledet meg til å komme til spania å spise billig ute og drikke billige drinker.. 🙁

    5. Ettersom man ikke skal ha mascara på extensions? Mister du dem ikke ekstremt fort, eller at de blir slitte? Hvor ofte fyller du på?

    6. Ingvild: Du trenger nok ike bekymre deg. De fleste drar ikke på steder der solsenger koster langt over 1000 kr eller på superfancy barer. 🙂 Det finnes nok noe billig også…

    7. Du linket til et innlegg om hva du brukte av sminke og av solpudder bruker du blant annet det fra Too faced skrev du. Jeg bare lurer på hvor du kjøper det på nettet eller om du vet om det er ute av produksjon? Har brukt dette fast i et par år, men finner det nesten ingen steder lenger 🙁

    8. lurte på hvor du legger vippeextention og hvor mye det koster?
      lurte også på om man kan bade med de? jeg skal til spania snart, og har veldig lyst til å ta vippeextention før jeg drar. men kan man bade i saltvann med de? og hvor lenge før bør jeg ta de? jeg skal være der nede i 10 dager. drar 27.juli, og kommer hjem 7.august
      fint om du svarer på det her så fort som mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg