HUDSMINKEN MIN

Heihei!

Har fått mange spørsmål om hvilken sminke jeg bruker i ansiktet den siste tiden, så da tenkte jeg å lage et innlegg om det. Har brukt samme hudsminke i flere år og føler jeg virkelig har funnet de “perfekte produktene”. Selvom jeg som blogger får tilsendt forskjellig sminke hele tiden blir det faktisk aldri til at jeg bytter ut et eneste produkt når det gjelder huden, det sier kanskje litt  Her har dere mine favoritter:

♥ Den til høyre har jeg brukt i 5 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Perfekt farge, perfekt konsistens og perfekt resultat. For ca et halvt år siden fant jeg samme foundation bare i stick og fikk lyst til å prøve. Denne har mye bedre dekkevne enn den flytende og passer veldig bra til å bruke over områder du trenger akkurat det. Begge er i samme farge (honey 5) så derfor funker de fint sammen. Bytter egentlig litt på med hvordan jeg bruker dem.. Noenganger bare stick’en, noen ganger bare den flytende og noen ganger begge samtidig. Anbefaler begge på det varmeste, hvilken du velger kommer vel helt ann på hvor mye du ønsker å dekke. Jeg kjøper mine på Steen og strøm i sminkeavdelingen der 

♥ Dekkstift fra Bobbi Brown i samme farge som foundationene, Honey 5. Denne bruker jeg kun når jeg har fått en kvise eller noen urenheter jeg vil dekke! Anbefales ikke å bruke ellers i ansiktet fordi den har en tørkende effekt. Denne funker hvertfall veldig bra og er deffinitivt nødvendig når en dum kvise trenger seg frem. Den dekker perfekt slik at kvisen ikke lenger synes og smelter perfekt inn i resten av huden mtp at foundationen min er i samme farge. Kjøper også denne på Steen og strøm i sminkeavdelingen 

♥ Dette mineralpudderet fra Bare Minerals har jeg brukt i maaange år. Elsker det! Bruker det som en siste finish over foundationen slik at huden blir helt jevn og fin. Den har også en fantastisk fin farge som gjør at jeg blir brun nok og egentlig ikke trenger noe solpudder. Dette er deffinitivt et must! Har det “matte” og i fargen golden tan. Kjøper det enten på nettet eller parfymeri 

♥ Her har dere de 3 forskjellige solpudderene som jeg bytter på å bruke. Siden jeg bruker mineralpudderet fra Bare Minerals i hele ansiktet så tar jeg solpudder kun i kinnene og litt på hver side av pannen. Alle over er veldig fine med en naturlig brunfarge og har vært favoritter i lang tid. Bruker “sjokoladepudderet” mest men Guerlainpudderet er veldig fint om sommeren når man er ekstra brun, det er ganske mørkt som dere ser. Sjokoladepudderet bestiller jeg på nett eller kjøper på Sephora i utlandet, Bobbi Brown pudderet kjøper jeg på Steen & Strøm og Guerlain pudderet kjøper jeg på Taxfree 

Håper dere likte innlegget!♥

25 kommentarer

Siste innlegg