UKENS SPØRSMÅL

Hvilken størrelse har du i jakken? Den var så fin!

Tusen takk, helt enig med deg, heehe 🙂 Jeg har min i x-small! (link HER)

Hvordan tar du opp fag og hvilke fag tar du nå? Jeg går på Bjørknes, som er en skole for privatister og ligger sentralt på Frogner. Der har jeg undervisning i to fag dette halvåret, og det er sosiologi og norsk muntlig. Skal gå opp til eksamen i to fag til også, men de leser jeg til på egenhånd. Grunnen til det er at undervisning er sinnsykt dyrt, så da prøver jeg å kun ha det i de mest nødvendige fagene 🙂

Jeg synes lårene miner er så tynne, kan du gi noen tips til hvordan man kan få fyldige og trente lår? Enkelt og greit, så må du da trene ganske hard styrke på underkroppen, slik at musklene vokser og lårene da blir større. Spis mye næringsrik mat, tren fast og øk tyngden på vektene gradvis 🙂 

Har du noengang vurdert å bli vegetarianer? Ja, det har jeg absolutt gjort. Broren min var jo vegetarianer i flere år, og til og med veganer i en periode, så han inspirerte meg veldig med det. I flere år har jeg vært veldig bevisst på å spise så lite kjøtt som mulig, og passer på å ha flere kjøttfrie dager i uken. Min mening er at å spise kjøtt egentlig ikke er et problem, men heller masseproduksjonen av det. I dagens samfunn spiser vi ALTFOR mye kjøtt, etterspørselen er gigantisk, og altfor mange dyr blir avlet opp og slaktet. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli vegetarianer, men jeg har store planer om å teste ut å være pescetarianer. Føler det er litt enklere, for det er jo en ganske stor overgang å kutte ut kjøtt totalt. Er veldig glad i fisk og sjømat, så kan se for meg at det er en livsstil jeg kunne klart å holdt 🙂 

Hvor er buksen din fra?

Den er fra Bikbok!

Jeg bestillte Haircare men angrer, kan du hjelpe meg med hvor jeg avbestiller? Enten kan du sende mail til: [email protected] eller benytte kontaktskjemaet deres på www.labpharma.no 🙂

Jeg skal bestille vippetime hos lashesbykasja, men husker ikke om det var Kasja eller Weronika som snakker norsk? Det er Kasja som snakker norsk, Weronica kan litt men foretrekker engelsk 🙂

Hvor mett blir du av to sånne lakseruller? Tja, men blir ikke sånn supermett men spiser nok ikke før et par timer senere.

Hvilke hvite sneakers synes du er finest? Uten tvil Nike sine! Mine Nike air force bruker jeg nesten hver dag, de er superfine og veldig deilige å ha på. Ellers ønsker jeg meg helt hvite air max også 🙂

Hvor ofte bleker du tennene dine og hvor mye koster det? Jeg bleker mine hos tannlegen 1-2 ganger i året, og ellers fresher jeg opp med smilelab når jeg føler for det. Bleking hos tannlege er veldig dyrt (3-4000 kr), så med mindre økonomien er veldig god anbefaler jeg å bare bruke smilelab sine whitestips (koster 500 kr tror jeg).

Hvor er smykket ditt fra?

Det er fra Shopbop.com!

Hvordan er størrelsen på Adidas skoene? Jeg synes de er normale i strl 🙂

Hvilken vinterjakke skal du ha i år? Veeldig usikker, vurderer om jeg skal kjøpe en ny! Isåfall selger jeg Michael Kors jakken min her på bloggen. Har hatt den i to vintere nå og er litt smålei 🙂

Hva slags sminke bruker du? Du kan lese et innlegg om hudsminken min HER eller se sminkevideo HER. Bruker det samme bortsett fra at jeg bruker Anastasia Contour kit (link) istedet for Too faced solpudderet. 

Hvor kjøper du laksen i påleggs porsjoner? Den synes jeg de har nesten overalt, rema 1000 og kiwi har den hvertfall. Den er superpraktisk spør dere meg, og overraskende nok er ikke kiloprisen noe høyere enn på vanlig røkelaks pakning 🙂

Hvordan fikk du til de rare utrykkene i snapchat? Haha, det er en ganske ny ting på snap, som jeg tror de fleste har fått med seg nå.. Hold fingeren inne på ansiktet ditt og da vil det komme en haug av forskjellige effekter du kan leke deg med!

Har du opperert nesen din? Nei, det har jeg ikke.. Den har bare sakte men sikkert blitt litt mindre med årene, aner ikke hvordan men veldig fornøyd med det- haha 🙂

Dette var noen spørsmål jeg har fått inn den siste tiden som ikke har blitt besvart i kommentarfeltet 🙂 Sov godt dere, snakkes i morgen ♥

19 kommentarer
    1. Dumt å anbefale tannbleking som ikke er tatt hos tannlege. Det er veldig skadelig for tennene, og ingen tannleger anbefaler det overhodet. Er mange tannleger som også nekter å utføre tannbleking, grunnet skadene på emaljen som kan oppstå.

    2. Har prøvd å spørre deg to ganger før om du skal eller har tatt opp naturfag som privatist? Har i så fall et par enkle spørsmål. Jeg skal kun ta eksamen, ikke undervisning. Kanskje du kunne laget et innlegg om dette, for det virker som det er flere enn meg som lurer på ting i forhold til det å være privatist 🙂

    3. Noen som vet hvor det ble av Livingdoll? (Elise) Plutselig er alt borte, og jeg har ikke fått med meg noe?

    4. Så gøy at du vurderer å kutte ut kjøtt! Anbefaler absolutt å se cowspiracy og forks over knifes om du ikke har sett de, begge filmene er på netflix 🙂

    5. Heihei Andrea. Ville bare fortelle at lakseoppskriften du la ut på bloggen var helt UTRLIG god! Helt siden du la den ut har jeg spist det flere ganger daglig. Supert om du kunne lage flere innlegg om enkle og sunne oppskrifter <3 Stå på, du er nydelig
      Så også et gammelt innlegg fra 2012, er så rart å se hvor mye du har forandret deg! Du er super pen, takk for masse inspirasjon :DD God høstferie

    6. Anna: Ååå haha, for en koselig kommentar! Så hyggelig å høre at du likte den- skal prøve å få postet flere gode oppskrifter fremover. Masse kjærlighet til deg og kos deg i høstferien <3 <3

    7. Hei! Elsker bloggen din, men jeg har ett spørsmål – jeg synes jeg har veldig store lår og lurer på hvordan jeg kan få dem tynnere?

    8. Anonym som lurer på Livingoll: Nydelige Elise valgte å legge ned bloggen ettersom hun ikke ville være en offentlig person lenger. Hun reiser fortsatt, men bevarer alt av bilder og tekst i en bok for seg selv, istedenfor på bloggen!:)

    9. Hei! Jeg bare lurer på om du har tenkt noe mer på om du skal selge Michael Kors jakken din? Jeg har lette etter den i hele fjor men den er umulig å finne! Så om du selger den etterhvert så er ihvertfall jeg veldig veldig interessert:-) Da kan du eventuelt kontakte meg på mail!

    10. Hvor er den sorte og hvite jakken/cardiganen fra som du har på deg på det siste bildet i innlegget?:-)
      Ps: kult at du har stengt kommentarfeltene, ingen har behov for nettroll.

    11. Hvordan beholder du hvitfargen på tennene dine? jeg bruker SmileLab, men vet ikke hvor bra det er å ikke ta pause mellom behandlingene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg