DRESS LIKE ME #3

// annonselenker

Genser HER // Bukse HER // Veske HER // Solbriller HER // Nike´s HER

 

Trench HER // Topp HER // Bukse HER // Veske HER

Genser HER // Bomber jakke HER // Skinnbukse HER // Nike´s HER

 

Topp HER // Bukse HER // Klokke HER // Veske HER

Genser HER // Vest HER // Skinnjakke HER // Støvletter HER

Kåpe HER // Genser HER // Veske HER // Ring HER

Tenkte det var på tide med et lite “dress like me” innlegg! Det tar virkelig DØDSlang tid, men føler det er noe dere synes er gøy, så da er det selvfølgelig verdt det. Si gjerne i fra om det er noe dere liker 🙂 Nå er jeg hos Henriette, koser oss med modern family og skal snart lage den deilige laksemiddagen jeg blogget om for en stund siden. Link til oppskriften finner dere HER, anbefaler alle å teste den ut.. Så godt! ♥

19 kommentarer
    1. Kjempe fine antrekk! Det jeg lurte på egentlig, om du kanskje kunne laget et innlegg om kjoler til julaften/nyttårsaften? 🙂

    2. Har også nettopp spist den laksemiddagen 😀
      Fint innlegg, lag gjerne flere <3 Synd noen av plaggene er utsolgt, som genseren på bilde 1.
      klem <3

    3. Hei! 🙂
      Skinnbuksa du har, er den stor/liten i størrelsen? Den var veldig fin, men er usikker på hvilken størrelse jeg trenger!

    4. Hey!
      I really love your blog, and i would really like to ask you something, i hope you have time to answer me, it would mean a lot!
      How or with what program/app do you edit your pictures, both the normal ones and those cool collages with clothes you’ve picked out from webpages and stuff?
      What do you use to take your pictures with, especially when you take selfies? <3

    5. Du er så fin <3 Gøy at du har åpnet kommentarfeltet igjen, leste ikke innlegget du hadde skrevet det i før nå og jeg hadde ikke lagt merke til det heller så det var hyggelig å se 🙂 Har du tenkt noe mer ang. innlegget du skulle skrive om din opplevelse med å ta silikon forresten? Det hadde vært veldig gøy å lese da jeg selv skal opereres i januar hihi. Gleder meg veldig, men gud som jeg gruer meg også haha!

    6. Veldig gøy med sånne innlegg 🙂 Synes bloggen din har vært kjempebra i det siste! Ser du har lagt mye tid i innleggene dine den siste tiden, og innleggene er også veldig varierte. Det gjør det veldig interessant å lese. Stå på 🙂

    7. Hei! Kommenterer sjeldent på blogger, så jeg er ikke helt sikker på om jeg vil få svar, men jeg gir det et forsøk likevel. Hvilken størrelse har du i pelsvesten din fra Riccovero? Den er smashing og jeg kan få kjøpt den i str. m, men jeg er vanligvis en normal xs, så selv om plagg er kult når det er litt oversized kan medium likevel bli litt voldsomt… Så jeg var nysgjerrig på hvilken størrelse du har i din og hva du syns om den 🙂
      Klem

    8. Åå, vet det høres utrolig random ut, men hvor har du kjøpt buksen du har på deg på det nederste bildet av deg? Fargen på den er helt perfekt, men virkelig UTROLIG vanskelig å finne! Hadde satt såå stor pris på svar!

    9. Lenge siden bloggen din har vært så bra! Du blogger kjempe bra fortiden:-D Woho du er endelig tilbake:-D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg