Svar på ukens spørsmål

Hvordan er det å bestille fra missguided med tanke på frakt og toll? Frakten er ganske billig, men om du bestiller for over er visst beløp, så er det gratis frakt. Ellers kommer det en tollregning i tilegg på 25% av beløpet du bestillte for 🙂

Når er du ferdig med skattesmellen? I mai! Kun 5 nedbetalinger igjen så er jeg i mål, det er ganske så sykt å tenke på 🙂 

Jeg har også vippe-extentions, og lurer på hvilken eyeliner du bruker? Jeg som oftest bruker en dipliner fra Loreal, svart flaske med blå skrit hvor det står “super liner, carbon gloss”.

Når kommer innlegget om invisalign? Det kommer i Januar!

Kan du blogge om hvordan du gikk ned i vekt? Har laget et ganske utfyllende innlegg om akkurat det, link HER.

Hvilken farge brukte du på leppene her?

Image and video hosting by TinyPic

Verve fra Mac! Det er den mørkeste jeg har, men den er veldig kul. Dere kan lese om mine favorittleppestifter fra Mac HER ♥

Kan du plis lage et innlegg om hvordan det er å være privatist? Ja, det kan jeg få laget snart 🙂

Kan du lage et innlegg om hva slags hudpleie du bruker? Det jeg bruker har jeg faktisk skrevet om før. Hudproduktene mine finner du HER og så er det facerolleren med kollagen som jeg skrev om i gårdagens innlegg HER. Er veldig, veldig fornøyd med alle disse produktene! Deilig å ha gode hudrutiner ♥

Hvilke områder anbefaler du å bo på om man skal til GC? Anbefaler enten Arguineguin, Puerto Rico, Playa del Cura eller Meloneras 🙂 Noen gode hoteller: Sunwing, Marina Elite, Lopesan Baobab (helt sinnsykt hotell) og Riviera Beach.

Skal du noengang selge kåpen din fra Designers Remix tror du? Hvertfall ikke med det første. Er faktisk den eneste kåpen jeg har, og jeg liker den veldig godt 🙂

Hvor er kjolen du har på deg her fra?

Image and video hosting by TinyPic

Den er fra Nelly, perfekte nyttårskjolen! Link HER

Hva slags billige strips som man kan kjøpe på nettet funker best? Jeg vil si de beste er Dentway sine strips, de funker sinnsykt bra! Jeg har laget et eget innlegg om dem HER, ellers kan de kjøpes HER.

Hvor kjøper du falske vipper? Jeg har vippe-extentions, og de fikser jeg hos Lashes By Kasja. 

Hvilket treningssenter trente du på i GC da du bodde der? Better Bodies heter det, lå bak Puerto Rico sentret.

Hvilken fundation bruker du? Den fra Bobbi Brown i fargen honey 5, som jeg har gjort i årevis nå, haha. Finnes ingen bedre! ♦

Kan du lage en smikevideo snart? Ja, det har jeg veldig lyst til. Har faktisk endret sminkerutinene mine litt fra forrige video, så hadde vært gøy å vise dere! 😀 

Image and video hosting by TinyPic

Vi snakkes igjen snart! Om ikke så lenge tar vi turen til Meloneras for shoot i ørkenen, shopping og middag på Sushi Mex. Wohoo 🙂 I mellomtiden kommer det et innlegg om hvordan jeg blir så brun og holder brunfargen min lenge ♥ Spør gjerne spørsmål i dette innlegget om det er noe dere lurer på, så tar jeg det med til neste gang!

15 kommentarer
    1. Hvordan fjerner du mascaraen på vippene dine? Jeg har prøvd å ta på mascara en gang på extensionene og da dro jeg av nesten alle når jeg skulle fjerne det..:(

    2. Hvor lenge har du hatt vippeextensions og panlegger du å ha det “for alltid”? Med tanke på at det sliter på vippene… Har du tenkt å ta noe pause? Bruker du noe serum?

    3. Hvilke fag “gjenstår” å ta eksamen i for deg nå? Tror du du blir våren 2016? 🙂 Oog vet du evt. hva du vil studere, om du vil begynne å gjøre det neste høst? 🙂
      Du er så siiinnsykt pen forresten, og rett og slett stråler på de siste bildene :):)
      Klem

    4. Har lyst til å ta restylane og så du anbefalte oslo hudpleieklinikk. Hva het hun som behandlet deg? Har aldri gjort det og vil være i trygge hender:)

    5. Hei, jeg lurer litt på hva ditt syn på dyretestede produkter og pels er? Kan se du bruker både det ene og det andre 🙂 Det er absolutt ikke et spørsmål for å være krass, lurer bare på hva tankene dine rundt dette er 🙂 Vet jo at du er veldig glad i dyr!

    6. Anbefaler du å bo i playa del ingles? Jeg og kjæresten vil reise dit på 18-års tur til sommeren. Hvorfor/hvorfor ikke?

    7. Hvorfor slettet du det siste innlegget om mac leppestifter? Du har kun linket til de gamle, og det nye finnes ikke i arkivet. Var interessert i mange av fargene du la ut der, men finner ikke navnet på de nå 🙂

    8. Anonym: Oi, har ikke slettet noe innlegg, men mulig jeg la med feil link. Skal sjekke det ut etterpå! Ellers kan du bare Google “andreabadendyck mac leppestift” så finner du det 🙂

    9. Vil du svare på spørsmålene om vipper lengre opp her? Lurer på dette selv. Og har ikke tid til å vente til at du skal lage nytt spørsmålsinnlegg, da det er nå jeg har vipper. Ikke om 2 mmd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg