I ♥ Luxushair

// Sponset

Hei mine fine!

For noen dager siden mottok jeg en pakke med clip-on extentions fra Luxushair, og det er faktisk noe jeg aldri har brukt før. Har jo hatt tape-extentions i flere år, og har av en eller annen grunn ikke tenkt tanken på clip-on nå som jeg ikke har extentions lenger. Men jeg er veeeldig glad for at Luxushair tok kontakt, for gud så fint håret deres er! Clip-on extentions er jo helt genialt, man kan bruke det så ofte eller sjeldent man bare vil. Får vasket håret ordentlig, slipper å føne det i hundre år og slipper å kjenne masse fester når man skal sove. Selv kommer jeg ikke til å bruke det hver eneste dag, men heller i anledninger hvor jeg vil føle meg litt ekstra fin 😀

Image and video hosting by TinyPic

Mine extensions er fra “Clip On Deluxe” pakkene, som er ekstra fyldige med 130-230 gram hår og finnes i 40-60 cm. Selv har jeg 180 gram og 50 cm, og synes den kombinasjonen er helt perfekt! Det er sinnsykt masse hår, så jeg kan love dere at en pakke er nok. Jeg ble skikkelig positivt overrasket over kvaliteten, for håret var så utrolig fresht, mykt og glansfult. Utrolig nok passet også fargen helt perfekt til mitt eget hår, så det var supergøy. Via deres nye fargekart er det veldig lett å finne den perfekte hårfargen, og de har utrolig mange nyanser å velge mellom. 

– Håret mitt uten extentions –

Image and video hosting by TinyPic

– Håret mitt med clip-on fra Luxushair –

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Aaah, forelsket! SE så fyldig, sunt og langt det ser ut. Jeg har farge # 17, som passet helt perfekt til mitt hår ♥ Så fornøyd, haha 🙂 Link til mitt finner dere HER.

Ellers- har dere fått med dere at flinke Sophie Elise designet sin egen extentionskolleksjon for Luxushair? Hvis ikke må dere sjekke den ut, superfine farger og hår i fantastisk kvalitet. Dere får fri frakt hos Luxushair og gode betalingsmuligheter, blant annet mulighet til å utsette betalingen til 7 mars rentefritt med Klarna kampanje. Ikke dårlig!

Såå, hva synes dere om håret? Noen av dere som bruker clip-on?

22 kommentarer
    1. Såååå fint! Du har nydelig farge på håret:) kan jeg forresten få spørre om hvor genseren er fra?

    2. Du e sikkert pen naturlig ☺️ men kom an, du ser ut som en bombe jente på 0 åring full av brun krem i fjæset 😮 aargh -,- too muck make up on, det er mening at man ska ha på sæ sminke for å se fin ut, men ikke for ta hele brun krem på ansiktet, ser ut som du spist hele shit opp

    3. Ja shit as, ser ut som du har “spist hele shit opp” hahahaha. Må le av noen av haterne dine Andrea, du ser fab ut!

    4. Når haterne faen ikke kan stave 😀 LOL og heller ikke klarer skrive setninger som henger på greip. Full eller??
      Elsker også håret fra luxushair! 🙂

    5. Har brukt det lenge, men byttet til tape nå fordi jeg ikke orket mer å ta det av og på. Du burde bruke det i hestehale . Ved å ta en liten hestehale i en tynn strikk der du vil ha hestehalen og feste clipsene i en sirkel rundt håret. også gre det andre over og sette opp. Det blir kjempe langt og fint

    6. Hei! Jeg har selv hatt clip-on, men det er en stund siden. Det er veldig kjekt å kunne ta håret av-og-på slik man selv ønsker, men personlig likte ikke jeg festene så godt, for det var litt ubehagelig å ha så mange klemmer i håret. Samtidig er mitt hår ekstremt glatt, så de hang ikke skikkelig, så jeg måtte flere ganger fikse på festene.. Likevel er det stas med litt ekstra lengde på håret! Det var veldig fint med lang, lav hestehale som du hadde på ene bildet 🙂 Ha en fin dag!

    7. Du har blitt så flink til å sminke deg i det siste! Kan du ha en (eller to, eller tre…) sminkevideo snart?

    8. Wow Andrea, du er superfin!
      Når det gjelder håret , jeg sliter utrolig med slitt hår! Men samtidig er jeg avhengig av å rette det, ellers ser det…ja, ikke bra ut. Men det tar så utrolig lang tid, og det er stress med tanke på skolen. Vurdere nå keratin. Ringte litt rundt, men fant ikke noen onklige salonger som gjorde det, i tillegg sa de at det slet på håret.. men jeg reiser til Russland i år og tenker å gjøre det der, har sett resultater hvor håret ikke blir slitt. Men til poenget, har du noe erfaring med dette? Altså keratinbehandling?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg