LONG HAIR, DONT CARE

// samarbeid med luxushair.no

Enda et par godbiter fra Portugal! Var ikke håret mitt nydelig? Her har jeg i clip-on extentions fra Luxushair 🙂 Det hadde jeg også på badedrakt bildene dere ser et par innlegg under dette. Jeg elsker virkelig Luxushair sine extentions- fargene er perfekte og kvaliteten er helt fantastisk! Jeg har Clip-on deluxe i farge # 17, 180 gram og 50 cm lengde. Så deilig å kunne knipse på hår for ekstra fylde og lengde når man vil, men samtidig slippe å ha extentions fast.

Luxushair har en haug med gode tilbud nå siden det snart er 17.mai og ikke minst sommer, så er verdt å ta en titt på siden deres. Gratis frakt har de, mulighet til å utsette betalingen med klarna og du kan til og med betale med vipps! Haha- hvor enkelt og greit er vel ikke det 🙂

Dere finner mine clip-on’s HER, og hvis dere vil se fler bilder med extentionsene på meg kan dere lese mitt forrige innlegg HER 

12 kommentarer

Siste innlegg