Hvor fyller jeg leppene mine?

Hola chicas!

Jeg tenkte å starte dagen med et aldri så lite leppe-innlegg igjen. Er ikke akkurat en hemmelighet at jeg liker å fikse leppene mine litt, og det er faktisk et tema det virker som at dere er ganske interesserte i å lese om. Jeg fylte leppene for første gang da jeg var 18 år, og har gjort det 2-3 ganger i året siden det. Det er på ingen måte noe jeg trenger å gjøre, men rett og slett bare noe jeg har fått sansen for, haha. Tidligere brukte jeg restylane, og har i ca 1 og et halvt år nå kun brukt juvederm. Sistnevnte er jeg veldig fornøyd med og det skal visst holde litt lenger, så derfor er det det jeg bruker. 

Denne gangen skal jeg ikke ramse opp en haug av fakta om leppeinjeksjoner, men jeg har tidligere skrevet et veldig utfyllende innlegg om det HER og svart på en haug av spørsmål om noen er interesserte i å lese. Nå tenkte jeg å fortelle dere hvor jeg har fylt leppene mine den siste tiden, og ikke minst få vist dere før-etter bilde av min forrige behandling 😀

Jeg fyller leppene mine hos Eger Skin Clinic (før het de Karl Johan hudpleie), som holder sentralt til på Eger i Karl Johan. Der er det superflinke Oda som behandler meg! Jeg har fått hudpleie, vipper og negler der tidligere, så da jeg hørte de også fikset lepper ville jeg gjerne bytte til de. Eger skin clinic er en klinikk hvor jeg føler jeg er i trygge hender og et sted jeg alltid går fornøyd ut av, så da var det naturlig at valget falt på å fikse lepper der. Og her skal jeg bli, for jeg er virkelig superduper fornøyd. Oda er en mester i det hun driver med, og samtidig så søt og hyggelig. Å fylle lepper er jo en litt ubehagelig ting å gjøre, så det er viktig for meg at jeg er komfortabel med og trygg på behandleren min.

Image and video hosting by TinyPic

Fine Oda, som alltid er hyggelig og glad 🙂 Hun er veldig rask, noe jeg setter stor pris på. Jo kortere man ligger der, jo bedre- haha. 

Image and video hosting by TinyPic

Denne bruker jeg! Juvederm Volift 🙂

– Før og etter –

Image and video hosting by TinyPic

Her kan dere se resultatet av 1 ml sprøyte, bildene er tatt rett før og rett etter behandling. Jeg fyller nesten ingenting i selve leppen når jeg fyller leppene mine, men fyller i kantene. Jeg har naturlig ganske fyldige lepper, og ønsker derfor heller å få mer markert leppekant og litt “poute” lepper fra siden. Bildet til høyre viser nøyaktig hvordan jeg liker det, hehe 🙂

Om dere vil bestille time hos Eger skin clinic selv kan dere gjøre det HER. Ellers er det bare å fyre løs med spørsmål i kommentarfeltet om det er noe dere skulle lure på ♥

43 kommentarer
    1. Hei! Jeg og noen venninner skal til Sydney i Mars. Ene venninna mi har bursdag når vi er der, så lurer på om du har et utested å anbefale? 🙂

    2. Hei Andrea!
      Jeg spørr ikke om dette for å være slem på noen som helst måte, er bare veldig nyskjerrig å høre hva du tenker:
      Er det ikke veldig stress (og ikke minst dyrt) å fylle lepper, ta selvbruning/solarium, feste på extensions, falske vipper osv til en hver tid? Å freshe seg opp hver eneste dag, selv om man feks bare skal på skolen, trene eller noe annet uhøytidelig.

    3. Mari: Heihei! Nei altså, extentions har jeg ikke, vipper fikser jeg 1 gang i mnd og så lepper 2-3 ganger i året. Det er ikke sånn at jeg ukentlig styrer rundt for å fikse på utseendet 🙂 Solarium tar jeg kun periodevis, feks et par ganger en mnd og så venter jeg 1-2 mnd før jeg tar det igjen. Selvbruning bruker jeg aldri, evt en sjelden gang kun i fjeset 🙂

      Og jeg sminker meg heller ikke hver dag, fikser meg kun hvis jeg skal noe spesielt eller skal ta bilder av meg selv til bloggen :)) Trening sminker jeg meg ikke til, heller ikke til butikken / tur med hundene osv. Så nei, tror ikke jeg stresser så mye mer med utseendet enn alle andre <3

    4. Anonym: Så kjipt:( Har fått klumper et par ganger, men på meg går de bort av seg selv etter en ukes tid… Har du prøvd å massere på klumpene? Hvis du ikke får de bort selv eller de går bort av seg selv burde du dra til klinikken din så de kan hjelpe deg å fjerne de <3

    5. Når jeg fyller 18 har jeg veldig lyst til å fylle i leppene, men lurer litt på hvor mye 1 ml koster? Og funker bedøvelses kremen?

    6. Hva syns du om at masse unge jenter bestiller Hair Care etter dine anbefalinger og deretter blir svindlet av dette uprofesjonelle firmaet? Man får ikke avsluttet abonnementet sitt da man ikke får kontakt med kundeservice på noe som helst slags måte. De fortsetter å sende ut både varer og fakturaer, og om vi ikke betaler, så er det jo vi som sitter i saksa, ikke de. Mister veldig tilliten min til deg når du reklamerer for så useriøse firmaer.

    7. Jeg har fylt både restylane og emervel lips (1ml) i leppene tidligere, men syns ikke resultatet blir bra nok siden jeg har litt lite volum i leppene fra før av (etter min smak iverfall).. Behandleren min har alltid fylt i kantene, jeg har tenkt at det er mest vanlig, men er det like vanlig å ta rett i leppen hvis du vil ha mer volum? Nedsiget er jo at det blir mer blåmerker, men det går jo vekk igjen trossalt 🙂

    8. Jeg hadde desverre en dårlig opplevelse hos Oda. Jeg tok hos henne første gangen og endte opp med skjev leppe og en klump som fortsatt er der over 1 år senere. Men ser jo at de fleste blir fornøyde, så godt mulig det bare var uflaks for min del.

    9. Hei Elin:)
      Det var trist å høre, hvis du tar kontakt med meg så tar jeg deg gjerne inn å ser på klumpen hvis du vil det?=)
      Mvh Oda

    10. Kan ikke si at jeg følte meg trygg hos Oda, det gikk veldig fort og veldig lite info om selve prosessen. Rett på med bedøvelseskrem i 5 min og så rett på sak. Gikk til Eger skin clinic før jul hos en annen behandler og hadde en super opplevelse. Kommer fortsatt å gå til Eger skin clinic, men ikke hos Oda

    11. Jeg tok behandling hos Oda og ble ikke fornøyd.. enig med hun over at alt gikk veldig fort og jeg fikk veldig lite info om produktet.. Resultatet ble ujevnt, så jeg klaget og fikk komme tilbake å ta på nytt å fikse opp i det, men da var hun ikke like hyggelig som første gangen jeg tok 😉 merket klart å tydelig at hun var sur for at jeg klaget og det var veldig ubehaglig å komme tilbake.. kommer ikke til å gå dit igjen.. Kjipt å bruke så mye penger på noe som man virkelig ikke ble fornøyd med verken første eller andre gang etter jeg klaget 🙂

    12. Må dessverre si meg enig med noen av de over her:/ bytter til Derma.
      Ellers må jeg si at jeg liker deg og bloggen veldig godt, Andrea <3

    13. På bildet til venstre, er leppene dine 100 % naturlige, eller henger det igjen litt juvederm / restylane der fra tidligere? Fint og naturlig resultat uansett, lurer litt på å ta det selv, men er så redd for å få skikkelig duckface…

    14. Man får ikke duckface sånn helt uten videre. De med utstikkende, unaturlige lepper fyller på en god del mer/oftere enn 1 ml hvert halvår!

    15. Hei Andrea! Jeg synest leppene dine var ganske fine “før” også, jeg. Selv tror jeg ikke jeg kommer til å la noen komme nær fjeset mitt med noen form for sprøyte, med mindre det er høyst nødvendig, haha! Har så forferdelig sprøyteskrekk… Resultatet ble veldig fint, da, og såg egentlig veldig naturlig ut 🙂 Bra du føler at du er i trygge hender, det er jo veldig viktig! Ha en fin dag 🙂

    16. Hei! Du har tatt restylane/juvaderm hos en rekke forskjellige, Bodyfly, Oslo Hudpleieklinikk, Coloseumklinikken og nå Eger Skin Clinic! Hvilken er best? Hvorfor har du byttet vekk fra de andre? Får du klumper med juvederm?

    17. Oda er støtt og stadig innom byen jeg bor i og fyller lepper. Dessverre etterlater hun seg mange ufornøyde kunder som andre klinikker må rette opp hennes arbeid. Viktig er god tid med pasienten, men hun utfører lepper nærmest på rullebånd. Har selv vært hos annen klinikk etter å ha vært hos Oda, og smertene er ikke sammenlignbare.

    18. Ikke for å være frekk, dette er ment som konstruktiv kritikk og bare en tankevekker. Men syns du burde tenke litt på hva du reklamerer for, og på sett og vis “oppmuntrer” til. Du er et forbilde for mange, og det er en ting å skrive om silikon og din erfaring osv. Men her reklamerer du åpenbart for å fylle i leppene, en kosmetisk endring og som det forbildet du er når du ut til veldig mange unge, lett påvirkelige jenter. For din egen del er det jo lett å fraskrive seg ansvaret, du tjener jo gode penger på det og du taper jo ingenting på at jenter i 15års-alderen blir oppmerksomme på sine mye tynnere lepper og får lyst til å fylle på, og planlegger dette fram til sin 18-årsdag. Men det hadde kanskje ikke vært dumt å ofre det en tanke? Utenom dette må jeg si du er utrolig flott, og har en spennende blogg å lese:-)

    19. Heidi: Heihei 🙂 Jeg er egentlig veldig fornøyd med alle, liker bare å prøve litt forskjellig… Men utenom Eger skin clinic vil jeg si Oslo Hudpleie klinikk er best <3 Får en sjelden gang klumper, men de går bort av seg selv etter en ukes tid 🙂

    20. Vilde: Er nok litt igjen på bildet til venstre, men ikke mye :)) Skal love deg at du IKKE får duckface av en behandling. De som har ordentlig duckface har ofte opp til 8-10 ml i leppene, hehe. Så om du tar 1 ml vil du kun få litt mer volum, blir faktisk veldig liten forskjell <3

    21. Er så sykt av deg å reklamere og oppfordre dine unge lesere til sånt! Du bidrar så enormt til skjønnhetspresset, og du er så utseendefiksert og overfladisk at jeg blir kvalm!

    22. Så deg i byen på lørdag. Herregud, du er jo helt mørk oransje i ansiktet! Hva skjer med å ikke klare å velge riktig foundation til deg selv?

    23. Ler av alle som skal fortelle deg hvordan du skal gjøre jobben din, som du absolutt kan best. Stå på, fortsett akkurat slik du gjør, da beholder du meg som leser ihvertfall. <3
      Men, når du fylte leppene dine hos Bodyfly (?) skrev du at du nesten ikke merket noe til sprøytene pga. bedøvelseskremen du fikk der. Hvordan er bedøvelsen hos Eger kontra Bodyfly? Og tror du at du blir litt mer "immun" mot smertene etter hver refill?
      Fyller atten om en ukestid, og har tenkt på å fylle leppene mine i sikkert to år nå, og skal definitivt gå dit du anbefaler.

    24. Jeg er også enig med en del av kommentarene om Oda. Første gang jeg tok teosyal var hos Oda. Altfor lite informasjon om produktet og hva som kom til å skje, og spurte vel egentlig ikke hva jeg ønsket.. bare satte sprøyta. Tar seg ikke god tid med kundene! Ikke fornøyd. Skjevt og mye klumper. Virker også sur på kundene.

    25. Jeg fylte leppene mine for snart 1 år siden og valgte å ta 0,5 ml bare for å få en liten forskjell. Har ikke tenkt noe særlig på å fylle igjen – helt til jeg kom over dette innlegget. Helt siden jeg leste det for 2 dager siden har jeg konstant tenkt på at jeg bør fylle igjen, og gjerne mer enn det jeg gjorde sist. Har alltid “ledd” av andre som sier at man blir så påvirket av bloggere og det de skriver om, men nå kjente jeg faktisk litt på hvordan det er å sitte i den posisjonen selv. Er glad for at mange som fikser på ting er åpne slik at folk skjønner at ikke alt er naturlig og det er en bra ting å fortelle om gode klinikker, slik at man vet hvor man bør gå, men samtidig er man med på å normalisere noe som ikke burde blitt normalisert, hvis du skjønner hva jeg mener? 🙂 Skulle gjort mye for å fått leppene dine på før-bildet, nyyd

    26. Jeg har gått til Oda i over 1 år nå og jeg har aldri opplevd Oda slik noen av de andre kommentatorene over her. Oda har hjulpet meg fra å ha veldig små lepper til å få fyldige, fine lepper uten at det syns på lang vei at jeg har gjort noe som helst & jeg er henne evig takknemlig.
      Jeg liker at Oda er effektiv og jeg føler at hun er veldig nøye med hva som passer til meg og mitt ansikt. Perfeksjonist i mine øyne :)) Jeg får hvertfall perfekt resultat hver gang.

    27. Åååååh! Oda er så flink!
      Jeg har også vært hos henne flere ganger og bare elsker at hun er så effektiv, for da slipper jeg å grue meg mer enn nødvendig.
      Nå har jeg prøvd filler flere steder før, noe jeg fortalte Oda første gang, så jeg visste jo hva jeg gikk til. Er superfornøyd med det naturlige resultatet hun leverer hver eneste gang og jeg kjenner flere som er veldig fornøyd og har fått hjelp med bl.a migrene. Så er ikke bare for skjønnhet og store lepper dette.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg