DAGENS HANDLEKURV

Processed with VSCO with a5 preset

– YUMMY –

Her ser dere dagens handlekurv! Hver gang jeg handler går det egentlig i stort sett det samme.. Magert kjøtt, diverse pålegg, endel grønt og litt forskjellige meieriprodukter. Alt dette over bøøør holde en ukes tid i alle fall tenker jeg. Her kan jeg lage speltlomper med diverse digg på til lunch eller speltlompepizza til middag, havregrøt, havrepannekaker, knekkebrød med pålegg, foodprep, crabstick salat.. Ja- bare fantastien setter grenser egentlig. Mye sunt og godt! Et tips til å mestre å være sunn er først og fremst å ikke ha noe usunt hjemme. Spesielt hvis du er som meg og ikke klaaaarer å vite at det ligger en chipspose i skuffen eller is i fryseren uten å spise det. Jeg har faktisk aldri noe som helst usunt hjemme, og får derfor heller ikke spist det- haha. Om jeg skal skeie ut handler jeg heller det jeg vil ha den dagen det skal spises, og om jeg ikke spiser opp alt så pleier jeg å kaste resten- for ellers ender jeg fort opp med å spise sjokolade til frokost dagen etterpå 😜 

Si i fra om dere synes det er gøy å se handlekurven min, så skal jeg fortsette med det ♥

16 kommentarer
    1. Anonym: Hadde melk fra før i kjøleskapet, men drikker det egentlig ikke- bare bruker det feks i grøt og i kaffen 🙂 Juice drikker jeg ikke nei, aldri vært noe spesielt glad i det. Drikker som regel bare vann, og ellers lettbrus/lettsaft en gang i blant når jeg gidder å kjøpe det hehe <3

    2. Kan du lage et innlegg med litt forskjellig fyll i speltlompene? Går ofte i det samme for min del, ønsker inspirasjon!:)

    3. ‘: Haha! En karbonadedeig holder til to/tre middager for min del.. Ellers spiser jeg feks gjerne havregrøt til middag, kan lage speltlompepizza med kalkunskinke på, laks og eggerøre (egg hadde jeg fra før så handlet ikke inn det) og de crabsticksene er kjøpt for å lage en middagssalat. Men ja kan godt hende jeg kjøper noe mer middagsmat, får se hvor lenge det holder 😀

    4. Vil gjerne ha noen oppskrifter på det du lager, er ikke så flink til å spise sunt selv så hadde vært fint med noe inspirasjon! 🙂
      Gjerne stikk innom bloggen min, har skrevet et innlegg om sykdommen jeg har 🙂

    5. Hei!
      Hvordan går det med tanke på at du skulle slutte å snuse? 🙂
      Har så lyst selv, men vet ikke om familien takler det med tanke på at jeg blir så sint når jeg ikke har det..
      Så ville bare høre om hvordan det går/gikk med deg.

    6. Herregud du kan ikke kaste helt fin mat (godteri) bare pga du ikke har selvkontroll 🙁
      Kommenterer aldri noe, men synes det er SÅ dumt å kaste mat, så nå måtte jeg bare… kan du ikke gi det til roomien din, eller en annen løsning enn å kaste? 🙂

    7. Hei! 🙂
      Kunne du også lagt ut eksempler på middager? Selvom de ikke ser så aldeles spennende ut, så er det gøy å få inspirasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg