Svar på ukens spørsmål

Hvilken fundation/pudder bruker du og i hvilken farge? Jeg har skrevet om hudsminken jeg bruker og det finner dere HER. Men det er hvertfall en fundaion fra Bobbi Brown i fargen honey 5, pudder fra Bare Minerales i fargen golden tan og sjokoladepudderet fra Too Faced. Alle disse tre har jeg brukt i flere år og det er store favoritter 🙂

Hei! Vet at dette innlegget er en god stund siden, men kan du huske noe spesielt sunt som du spiste? Eller hvor ofte du spiste? Setter pris på svar! Det jeg gjorde var å kutte ut usunnheter i hverdagen og trene fast. Ellers spiste jeg mye skyr, havregrøt, knekkebrød med magert pålegg, bær, fisk, grønsaker, valgte lettvarer ovenfor vanlige og drakk ikke sukkerholdige drikker. Jeg spiste når jeg var sulten, enkelt og greit 🙂

Kan du skrive litt om Bjørknes? Hvor mye du betaler for fagene feks? Tenkte å ha et eget innlegg om Bjørknes når jeg er ferdig med eksamnene mine. Men kan jo fortelle litt! Først og fremst så synes jeg Bjørknes er veldig bra og lærerne er utrolig flinke i faget sitt. Det er 100% arbeidsro i timene, alle følger med og man lærer så utrolig mye bare på en dag. Undervisningen er ikke slik som på vgs hvor læreren snakker litt, så jobber man med oppgaver eller kanskje leser i boken. På Bjørknes er undervisningen på en måte forelesninger, slik som det er på studier. Læreren snakker og skriver ned det viktigste på tavlen, og så sitter elevene og skriver notater hele timen. Det er heller ikke noe sosialt miljø, vi har verken friminutt eller samarbeider med medelever i timene. Men det er absolutt mulig å bli kjent med noen fordet, men da må man nok ofte ta litt intiativ selv 🙂 Det er jo veldig fint å ha en eller fler som kan gi deg notater om du har vært borte fra timen eller som du kan jobbe med mot eksamen. Ellers er det ganske dyrt å gå der, jeg betalte rundt 32.000 kr for undervisning i tre fag. Hvis du vil se prisliste over alle fag så finner du det HER. For å ta eksamen må du også betale en sum, tror det ligger på 1000 kr til 2000 kr per fag. Håper det hjalp litt 🙂 

Du var utrolig fint sminket her! Hvilken leppestift har du brukt?

Tuusen takk! Har brukt en av Maybelline sine “babylips”. Vet ikke helt hva fargen heter, men leppestiften ser helt lilla ut. Men så blir den ikke lilla på, bare en superfin farge. Tenkte å blogge om den snart, elsker den 🙂

Brukte du bh under den toppen du brukte i bursdagen? Eller brukte du klistrebh? Brukte faktisk ingenting, haha. Skulle gjerne hatt nipplecovers, men var tom, så da fikk det bli sånn.

Hvilken størrelse har du i settet du brukte på bursdagen? Jeg har strl small. 

Har du fått disse Nelly varene siden det står annonselenker eller har du betalt for dem selv? Eller får du rabatt? Skjønner det kan være litt forvirrende, men nei, jeg har ikke fått varene. Jeg betaler alt jeg kjøper fra Nelly selv og får heller ikke noe rabatt. Annonselenke betyr at man får provisjon av salg via lenkene 🙂 Ellers når bloggere skriver “Annonse” eller “Reklame” så betyr det at man får betalt for å skrive innlegget. 

Hvor bestillte dere reisen til New York og hvilket hotell bodde dere på? Jeg bestillte flybiletter hos Norwegian og hotell på Hotels.com. Hotellet vi bodde på heter Manhattan NYC- An Affinia Hotel. 

Hvor kjøpte du nutribulleten? Jeg kjøpte min på Ellos, men de selger den desverre ikke der lenger. Ellers tror jeg du kan få kjøpt den på tv-shop!

Er det noen utesteder på Meloneras du anbefaler? Jeg vet kun om et utested på Meloneras og det er Aqua. Har bare vært der en gang, men det var veldig kult der! Utestedene på Gran Canaria pleier å ha en stor harryfaktor, men akkurat Aqua minnet meg veldig om utesteder i feks Marbella. Prøv 🙂

Hvor er tightsen din fra i treningsinnlegget med Fanny? 

Den er fra H&M. De har masse fint og billig treningstøy der, alle burde sjekke det ut!!

Er det ikke skummelt å bestille jeans på nett? Pleier de å være vanlige i størrelsen? Jeg synes egentlig ikke det, men alikevell pleier jeg ikke å bestille så mye bukser på nettet. Det er jo ikke alltid en bukse er like fin på kroppen selvom den ser fin ut, så det er jo best å få prøvd! Men det har aldri skjedd meg at buksen feks ikke passer, har alltid vært normal størrelse 🙂

Kan du legge ut innkjøpene dine fra New York? Haha, jeg kunne gjort det, men problemet er at jeg kjøpte nesten ingenting. Kjøpte vel et par sko, en bukse, en kjole, en topp og litt sminke? Fant så og si ingenting jeg likte, så det ble stusselig med shopping, hoho.. Men ja, føler vel ikke at det er så interessant å se 4 ting?

Hvor kjøper du superfood? Helsekost butikker eller feks på iherb 🙂

Er ikke vippene dine tunge å ha på? Nei, faktisk ikke. Jeg kjenner ikke noe til dem i det heletatt! Kan jo være fordi jeg har brukt det i snart 2 år nå, så er vel blitt vandt til det 🙂

Den hvite hunden din som du skrev om som egentlig skulle avlives, men så fikset det seg. Hvordan går det med hun nå? Det går kjempebra! Er så utrolig glad for at vi valgte å opperere henne, for nå lever hun i beste velgående og nyter livet 🙂 Er så rart å tenke på at den søte, friske lille hunden vår egentlig skulle vært borte nå, om vi ikke hadde trosset det dyrlegen sa. 

Hva synes du er de beste utestedene i Oslo for de som er 18? For å være helt ærlig synes jeg 18 års stedene i Oslo er skikkelig dårlig, og har nesten ikke vært der. Men jeg må si at trompeten er det jeg har likt best, studenten er helt jævlig, haha 🙂 Ellers skal Johns være ganske bra, men der har jeg ikke vært. 

Hvilken farge har du i jakken din fra DAY?

Fargen på jakken heter Chez 🙂

 

12 kommentarer
    1. Det koster 1000 kr for privatisteksamen i nye fag eller fag du ikke har bestått, og 2000 kr for fag du allerede har en ståkarakter i 🙂

    2. Hei! Dette er ikke et ukens spørsmål men hadde satt utrolig stor pris på svar. Jeg har nettopp bestilt en pakke med postoppkrav fra makestyle. Jeg fikk ordrebekreftelse med et ordrenummer osv, er det denne meldingen jeg skal vise når jeg skal hente pakken?

    3. elsker sånne her innlegg! :)) mer av det!
      og det hvite antrekket du hadde på deg på det øverste bildet så helt fantastisk fint ut på deg 🙂

    4. Hvis du snaker om Johns som ligger vegg i vegg med Lawo, så er det 20 årsgrense på hverdager og 23 årsgrense i helger 😛 bare så du vet det 😉 men om du er jente over 20 og relativt attraktiv så er det ikke noe problem å komme inn. Men er masse game menn der da. den eneste grunnen til at vi drar dit noen ganger er fordi det er gratis inngang, hahahhaha!

    5. Hei 🙂 Du skreiv du brukte Maybelline sin “babylips” på det bilde, kunne eg spurt kas farge det er på utsida av den? Fargen var såååå fin så har veldig lyst på 🙂
      Klem frå meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg